Obserwatorzy

czwartek, 4 kwietnia 2013

Drzewko z krepinowych różyczek - znowu tworze - ZRÓB TO SAM

Hej.

Przez ostatni czas jak nie było mnie na blogu, nie próżnowałam. Znowu wyznaczyłam sobie dzieła które chciałabym stworzyc do udekorowania, umilenia mojego pokoju. Jestem kreatywna i lubie sie bawic w takie rzeczy. Gdy wiem co i jak wszystko małymi krokami mi wyjdzie. Dodatkowo jestem niecierpliwa i szybko sie denerwuje ale nigdy sie nie poddaje i tak długo próbuje az mi coś wyjdzie.

Tym razem stworzyłam takie dzielo:


Bardzo długo by mi zajęło żeby Wam opisac jak to robiła i tak po słowach mogłybyście nie zrozumiec wiec podeśle Wam linki dziewczyny która bardzo ładnie pokazała jak zrobić coś podobnego.


KULA:

- krepina - krepa włoska (cena od 5-7zł w sklepach) internet 4,50 ale z przesylką nie opłaca sie, no chyba ze kupicie sporo sztuk od razu
- druciki albo mocny sznurek
- kula styropianowa (dostepna w pasmanterii albo na allegro) moja w sklepie kosztowala 4,50
a rozmiar wziełam 10cm (czyli jedna z wiekszych)



- obowiązkowo KLEJ NA GORĄCO

Po pierwsze i najwazniejsze potrzebujemy krepinowych różyczek. Ja wziełam dwa kolory krepiny, żeby kula ciekawiej wygladała, ale jak chcecie mozecie miec jeden kolor.
Najpierw w skrócie zdjęciowym pokaze Wam jak je wykonac a na dole podam filmik do dziewczyny od której wzięłam inspiracje.

ZACZYNAMY

Wycinamy paski krepiny. Moje maja  około 50cm długości i 7-8cm wysokości. Nie musi to być bardzo dokładny wymiar jesli chodzi o długosc paska. Jesli chodzi natomiat o wysokosc paska to lepiej zeby mialy podobna a dlaczego to czytajcie dalej.




Zaginamy lekko prawy górny róg krepiny i zaczynamy splot jak cukierek.



Musi wyjsc takie coś.

 przod
tył



I tutaj pieknie pokaze Wam to Ania:  RÓŻE Z KREPY


Końcówki różyczek muszą być takiej samej wysokości, bo inaczej kula nie bedzie równo obklejona i jedne beda wyzsze a drugie nizsze.



Gdy narobimy sporą ilość różyczek, zabieramy sie do ich przyklejania na kuli. Obowiązkowo potrzebujemy klej na gorąco. Pamiętajmy że kula jest ze styropianu i leju na spod różyczki nakladamy delikanie.







Jesli kule chcecie miec dwu- kolorową, najpierw rozpieszcacie pierwszy kolor różyczek
cos na zasadzie przeciwległych biegunów

nastepnie doklejacie drugi kolor





RESZTA ELEMENTÓW DRZEWKA:

- kijek dosc gruby
- koszyczek kub doniczka
- elementy dekoracyjne (to juz wasza twórczosc)


Nie zrobiłam zdjec jak powstaje dalej drzewko ale to juz nie ma filozofi. W kule delikatnie wbijamy patyk, dosc głęboko żeby masywnie sie trzymał.

Jako doniczke wykorzystałam koszyszek kolorystycznie pasujacy do kuli. U nim miałam gąbke florystyczna, w którą wbiłam patyk z fulą. Sama oblepiona kula jest dosc ciezka i zeby ladnie mi to stalo do koszyczka po bokach włożyłam kamienie.



Patyk oblepiłam w koło paseczkiem krepiny zeby zlewal sie ze wszystkim. Na długości patyka dokleiłam wstążke florystyczna z piankowym kwiatkiem.





Wierzch koszyka to szuczny mech, ktory gdzies mi sie poniewierał od poprzedniej ozdoby.




Z boku wyplotłam mniejsze różyczki i dokleiłam razem klejem na gorąco.






Efekt zachwycił :)))) mnie i moich bliskich. A Wam jak sie podoba????????????







9 komentarzy:

  1. Moja kuzynka robi podobne różyczki, ale nie są aż tak boskie jak twoje. Masz ciekawe pomysły aby je łączyć w całość.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie Ci wyszły te rózyczki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Using Mulch Grow Better Tomato Plants Free Landscape Design Tips For Fall
    Planting And Mulching!

    Feel free to surf to my page :: kurd-book.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za wszystkie komentarze. Ciesze sie ze sie Wam podoba. Teraz tworze inne dzieła...serduszka i wachlarze małe i duże na sciane...wszystko chetnie Wam pokaze. ZAPRASZAM RÓWNIEZ DO ZAKUPU

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****