Obserwatorzy

wtorek, 17 września 2013

60 przypadkowych faktów o mnie - chcecie mnie poznać to zapraszam

Hej.

Co wejde na jakiegos bloga to macie ten post wiec i ja się spiełam i napisałam. Nie robiłam tego predzej bo myslałam że nie uda mi sie wymyśleć 50 faktów a ani sie nie obejrzałam i wyszło 60 wiec bede sie jak zawsze wyróżniała i przedstawiam Wam 60 faktów o mnie...





  1. Jeśli jeszcze nie wiecie mam na imie Sylwia i mam 23 lata.
  2. Po liceum Ogólnokształcącym, nie wiedziałam tak naprawde co chce robić w życiu, jakie studia wybrać, wiec zrobiłam sobie roczną szkołę - opiekuna medycznego na Medycznym Studium Zawodowym
  3. Pracuję w zawodzie w Ośrodku Pomocy Społecznej. Uwielbiam pracę ze starszymi, chorymi ludźmi. Po prostu kocham moich podopiecznych.
  4. Po 4 latach przerwy od szkoły, idę na studia na kierunek praca socjalna. To jest to co chce robić w zyciu. Pomagac ludziom.
  5. Jestem posiadaczką 3 kociaków.
  6. Jestem zodiakalnym Bliźniakiem. Urodziłam sie 16 czaerwca 1990r.
  7. Nie lubię podchodzić do kasy z zakupami w markecie, gdy nie ma przede mną nikogo. Głupie to ale zawsze szukam kolejki kilku osób, żebym mogłaspokojnie wypakowac zakupy z koszyka :)
  8. Kompletnie nie ma orientacji w terenie w przestrzeni, w lesie. Mogę jechać 5, 10 razy tą samą drogą a zawsze pytam czy my przypadkiem tędy kiedyś nie jechali.
  9. Uwielbiam słodycze, lecz musze je niestety ograniczać bo wychodzą mi po nich krostki na całej twarzy (po chipsach również)
  10. Czeka mnie noszenie aparatu stałego na zęby. Odkładam to od początku roku.
  11. W dzieciństwie wybiłam sobie zęby. Robiłam wszystko żeby nie isc do dentysty, unikałam go jak tylko mogłam. Dziś wiem że to był błąd. Lubię mojego dentystę.
  12. Jestem łakomczuchem. Uwielbiam jeść. Wszyscy mówią "jedz dziecko bo cie wiatr porwie". Ja jem!!! Ogromne ilości, kiedy chce i co chce. Nie patrze czy tłuste, czy jest juz 22 godzina, jem i juz.
  13. Jestem w stanie czasem obudzić sie w nocy i coś przekąsić.
  14. Mam czasem kaprysy jak kobieta w ciązy. Jak coś za mną "chodzi", coś chce zjesc to koniecznie to spełniam.
  15. Uwielbiam horrory, ale jak naprawde sie boje to ściszam głos i tylko obraz ogladam albo jak na laptopie oglądam to robie przyspieszenie i potem jak wiem co i jak sie wydarzy to wączam ponownie.
  16. Z reguły jestem bałaganiara, ale raz w tygodniu (piątek) robię taki gruntowny porządek wszędzie że mucha nie siada.
  17. W moim pokoju dominuje kolor bordowy, czarny i brąz ( plus rózne odcienie kazdego z tych kolorów)
  18. Jestem szczęśliwie zakochana od 6 lat w tym samym facecie. Jest ode mnie starszy o 8 lat. Nie wyobrażam sobie życia z kims innym.
  19. W głębi serca marzy mi sie moje piękne, niepowtarzalne, wielkie wesele, opracowane co do najmniejszego szczegółu.
  20. Moja mega słabością od roku są lumpeksy. Nie ma tygodnia żrbym czegoś nie kupiła. Nie wiem jak ja kiedyś bez nich zyłam :)
  21. Mam brata młodszego o 4 lata.
  22. Od jakiegoś czasu wszystko co ma zrobić. kupić, iść, notuje w moim notesie, bez tego się gubie.
  23. Kiedyś nie lubiłam jeździć na rowerze. Z domu do pracy, z pray do domu, do miasta. Od sierpnia mam rower, moje białe nowe szaleństwo i nie wyobrażam sobie teraz chodzic pieszo 
  24. Mieszkam na wsi ale na takiej gdzie prawie nie ma gospodarstw. My tez nie mamy.  Jak przejde na druga strone ulicy to juz jestem w miescie.
  25. Stety, niestety chrapię. I to strasznie. :)
  26. Mam ropne migdały. Kiedys czesto chorowałam, ale po jakims czasie jakby z tego wyrosłam. Bywam przeziebiona ale szybko dochodze do siebie. Jak chodzę do dentysty wszyscy podziwiaja jakie mam wielkie te moje migdały.
  27. Od jakiegos czasu zajmuję sie technika DECOUPAGE. Niedługo pokaże Wam moje prace, które również mogę zrobić Wam na życzenie.
  28. Nie mam prawa jazdy i wydaję mi się, że nie nadaję sie do jazdy autem. Jestem rozstrzepana. Nie chce miec kogos na sumieniu.
  29. Posiadam facebooka ale nie mam na nim na profilu żadnych zdjęć.
  30. Gdy ktoś zajdzie mi za skóre, odpłacam sie tym samym. Również jak ktoś zrani moją rodzinę.
  31. Uwielbiam moją przyszłą teściową. Złota z niej kobieta.
  32. Lubię prace w ogródku. Wyrywać zielsko, sadzic roslinki, podlewać, no wszystko co idzie :)
  33. 6 lat temu przeżyłam mega traume. Zmarł mój ukochany dziadek. Do dziś boli  to tak samo.
  34. W dzieciństwie należałam do chóru kościelnego. Jeździłam z nim na kolonie w góry.
  35. Uwielbiam ptysie, surowy boczek, koreczki śledziowe i wszystko co mięsne.
  36. Jak wygram w lotto, otworze Dom Spokojnej Starości, taki z prawdziwego zdarzenia, gdzie ludzie naprawde odnajda spokoj i zrozumienie.
  37. Jestem fanką seriali: m jak milosc, barwy szczescia, na dobre i złe, chirurdzy
  38. Strasznie przetłuszczają mi sie włosy. Z twarza juz sobie poradziłam jesli chodzi o łojotok ale włosy musze myc prawie codziennie, chyba że wiąże w kitkę i zaczesuje grzywke za opaske to co 2-3 dni
  39. Moim zboczeniem było to że gadałam do siebie, moze dlatego tez załozyłam bloga, żeby wszystko wylewac przed wami :)
  40. Miałam przezwisko : serek, szylwia (tak nazywal mnie nauczyciel historii), diabełek (tak nazywal nauczuciel wf-u),  pajączek (tak nazywał pan z chóru)
  41. Jak ma wolne, budzę sie jak na złość wszesnie, a jak chodze do pracy to moglabym spac do 10
  42. Jak mnie tos mega wkurzy to z nerwow płacze. Wrzeszcze i płacze. Jest mi wtedy łatwej.
  43. Usunęłam już sobie 3 pieprzyki. Jestem zapisana juz na kolejne usunięcie.
  44. W tym roku, pierwszy raz w życiu byłam u ginekologa. Uważam że odkładanie to tak długo to wstyd.
  45. Nie odbieram nieznanych numerów., chyba że wiem że ktos ma dzwonic, kogo nie mam zapisanego w telefonie.
  46. Jestem strasznie związana z moja babunią (mamą mamy) dla niej zrobiłabym wszystko
  47. Na pierwszym spodkaniu z nowymi ludzmi wydaję się być spokojna, bojaźliwa, a jak naprawde jak puszcza pierwsze lody rozkręcam sie, jestem gadatliwa i lubie poznawac fajnych ludzi.
  48. W liceum byłam na profilu polski - biologia. Bardzo lubiłam uczyc sie biologii. Z matmy jestem głąb.
  49. Mam manię zdrapywania strupków, wyduszania syfków. Nawet mojemu chłopakowi :)
  50. Marzy mi sie jakis fajny stonowany, mądry tatuaż na nadgarstku.
  51. Nie zasnę przy otwartych drzwiach. A jak poza tym to wszyscy sie śmieją że jak poczuję poduszke to od razu śpie. Może grac tv, moga gadac ludzie, jak chce to zasne od razu.
  52. Nie zjem jejecznicy bez koncentratu lub ketchupu pudliszki.
  53. Nie chce, nie lubie, nie pije kawy. Jak juz zrobi mi ktos nieswiadomie to sypie 2-3 łyżeczki cukru i duzo mleka.
  54. Nigdy nie miałam nic złamanego. Oczywiscie odpukać w niemalowane.
  55. W domu mówią na mnie "pani doktor" przez to że pracowałam w szpitalu, robilam opiekuna medycznego. Jak cos komuś jest to od razu mnie wołają.
  56. W minionym roku pierwszy raz oddałam moj 1% podatku na dziewczynke chorą na białaczke (kuzynke koleżanki)
  57. Zdarza mi sie obstawiać mecze  w zakładach bukmaherskich.
  58. Jesienią i zimą zawsze śpię w skarpetkach (tych mega grubych, kolorowych)
  59. Nie wyjdę z domu bez telefonu komórkowego. Nigdy !!!!
  60. Ważę 53 kg i mierzę 166 cm.


Jeśli chcecie coś jeszcze o mnie wiedzieć to zapraszam do pisania komentarzy. Zadawajcie pytania jakie tylko chcecie. Nie obraże sie. Na wszystko odpowiem szczerze.
pozdrawiam



4 komentarze:

  1. Fajnie dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 49 - też tak mam, też należałam do chóru kościelnego, ale na kolonie jeździłam z nim nad morze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie że można się dowiedzieć o Tobie tylu faktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyszedł Ci ten post :D! Pod kilkoma faktami mogę się podpisać .

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****