Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

moskitiera

Lepiej późno, niż wcale...

Hej.
  Wiem co macie na myśli...sezon "komarowy" prawie się kończy a Sylwia zabrała się za zakładanie moskitiery na okno tzn. nie Sylwia tylko mój kochany chłopiec. Jednak w internecie wyczytałam że nasi "przyjaciele" kończą swoją działalność na jesień - przełom września października, dlatego stwierdziliśmy że chociaz do tego czasu unikniemy swędzących bąbli na ciele.Oprócz tego owady będą szukały miejsca na zimę i będą pakowały się do domów.

  Mój chłopiec jednak dopatrzył się jeszcze innych zalet zakładania siatki na okno. Po pierwsze w jakimś tam stopniu okno się mniej brudzi bo kurz zostaje na siatce, ktorą bez problemu można wyprać, a po drugie (i chyba o to najbardziej mu chodziło)nie będę całymi popołudniami przesiadywała w oknie jak "ciekawska ciotka" i obserwowała co się dzieje na wsi heheheheh:))))))


  Moją moskitiere zakupiłam w markecie brico marche, ale jest naprawde dostępna w wielu miejscach: sklepy ogrodnicze, widziałam w pepko i rossmanie inne markety. Zapłaciłam za nią 10zł. W pudełeczku macie siatkę i taśme do której bedzie przyczepiana moskitiera. W zalezności jakie duże macie okno wybieracie odpowiedni rozmiar siatki. Dokładna instrukcja jest na każdym opakowaniu wiec z pewnością każdy sobie poradzi. Kolor siatki jest biały albo czarny.







To jest oczywiście moskitiera na jeden sezon bo rzepy tracą swoją przyczepność i siatka może sie odlepić. W razie potrzeby nie trzeba kupowac nowej siatki tylko samą taśme, która kosztuje około 5 zł. Jednak wydaje mi się że jeśli ktoś nie chce wydawać sporych pieniędzy na profesjonalną moskitiere to takie rozwiązanie jest dobre.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. hej :) Nigdy nie jest za późno :D W razie czego - służę pomocą :D Dzieki za odwiedziny na moim blogu :) a siatkę mam podobną w sypialni i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym bez moskitiery w domu nie wytrzymała. Co roku to jest obowiązkowa akcja zakładanie jej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna z najpotrzebniejszych rzeczy latem w domu

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****