Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

Witam w świecie blogerskim...


Hej. Długo zastanawiałam sie nad utworzeniem bloga, bo ciagle myślałam i główkowałam co ja takiego mam Wam do powiedzenia, na czym sie znam. Interesuje sie kosmetykami, nowosciami kosmetycznymi, troche stylizjacjami I GOTOWANIEM:))) Na moim blogu kazdy znajdzie cos dla siebie. Nie jestem profesjonalna kosmetyczka, dermatologiem czy kucharzem ale chetnie podziele sie z Wami moimi doświadczeniami i dobrymi radami na rózne tematy. Mam nadzieje ze nasza "znajomość" sie rozwinie i chetnie tutaj bedziecie zagladac. Z drugiej strony zakladam bloga zeby mniec lepszy kontakt z Wami. Jest wiele dziewczyn od ktorych i ja nauczylam sie wiele ogladajac wszystko w "ukryciu". Z góry przepraszam jeszcze za wygląd mojego bloga ale kulawo mi idzie szata graficzna:)))) Pozdrawiam



P.S. Chciałabym serdecznie podziękowac Arlecie z kanału http://www.arletaa91.blogspot.com/ za pomoc w "tworzeniu" bloga. Wiesz Kochana o co chodzi. Zapraszam na jej bloga.

3 komentarze:

  1. Kochana 3mam za Ciebie mocno kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci naprawde. Bez Ciebie bym do dzisiaj błądziła i główkowała... :*

      Usuń
  2. powodzenia w prowadzeniu bloga!:) zawsze się można czegoś ciekawego dowiedzieć, nauczyć od innych:) ja też niedawno zaczęłam blogować i dopiero się rozkręcam:D
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****