Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2013

Mini haul zakupowy - :)

Hej.

Dzis zapraszam Was na mały haul zakupowy. Mam w planach kupic jeszcze pary rzeczy bo zmieniam pielegnacje głowy ale nie wiem kiedy to nastąpi wiec pokazuje moj mini haul juz teraz.




Maszynki do golenia dla kobiet
Lady
kupione w Biedronce
cena około 4zł


10 sztuk w paczce wiec są opłacalne
jeszcze nie uzywałam wiec nic nie napisze


posiadają pasek nawilżający
ale czy faktycznie nawilża przekonam sie niedługo :)


Tampony Solena
Kupione w Kauflandzie
sztuk w opakowaniu 32
super chłonne


Moze nie powinnam pokazywać tak intymnych rzeczy bo to sprawa indywidualna kazdej kobiety ale zaryzykuje krytykę

pokazuje Wam je z tego względu że sa naprawde dobre
w pierwszych dniach miesiaczki daja 100% bezpieczenstwo i komfort

uzywałam juz wielu ale w pierwszych dniach te sprawdziły sie najlepiej
cena 4,50zł


Płatki kosmetyczne CAREA
cena około 3zł
Kupione w Biedronce

to juz moje któreś z kolei opakowanie

jako nieliczne platki ktore mialam okazje testowac-te nie rozdwajaja sie dzięki temu że są "zlepione" na obwodzie


Płyn Micelarny
do demakijazu twarzy i oczu
Be beauty


Zachwalany i juz bardzo popularny na blogach micel
kupilam po pierwsze z ciekawosci czy jest naprawde taki świetny 
a po drugie akurat skonczyl sie moj micel z Rimmela 



I to na tyle.
Jak macie jakies pytania to piszcie:)
Znane są dla Was te produkty???

Pozdrawiam


8 komentarzy:

  1. czekam na recenzję płynu micelarnego oraz maszynek, bo strasznie mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie te maszynki to istna tragedia...są bardzo słabe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis bedzie test wiec przekonam sie sama

      Usuń
    2. każde maszynki z mniej niż trzema ostrzami, to tragedia. każda kosmetyczna wariatka powinna o tym wiedzieć.

      Usuń
  3. ja też poluje na ten płyn a u mnie w Biedronce go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tez nie bylo i juz mialam w planach zakupic mleczko do demakijazu z tej samej serii ale gdy przyszłam na drugi dzień to na moje szczescie byla dostawa :)

      Usuń
  4. Micelar jest miodzio i wg mnie pachnie jak Ice Tea :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****