Obserwatorzy

sobota, 11 maja 2013

Ulubieńcy kosmetyczni miesiąca KWIETNIA

Hej.

Z lekkim poślizgiem bez zbędnych wstepów zapraszam Was na ulubienców minionego miesiąca - kwietnia. Nie jest ich duzo z tego wzgledu że nie umieszczam juz ulubiencow z poprzednich miesiecy. Jest wiele kosmetykow i kolorowki ktore uzywam nadal i strasznie je uwielbiam ale nie bede ich pokazywala ktorys raz  z rzedu.

No i nie musze chyba wspominać ze miesiac kwiecien zleciał mi w zawrotnym tempie :)))))))




KREM DO CIAŁA - z wymion krowich

Idealny do pielęgnacji suchej spękanej skóry, łagodzi ją i chroni. Może być stosowany również jako krem do opalania, posiada właściwości odkażające.



Bardzo dobry krem. Jedyny który na bardzo długi czas nawilża moja suchą skore nóg. Żaden dotąd nie nawilżał mi jej tak dobrze jak ten. Poza tym działa łagodząco na zbyt mocno opalona skóre. Dobry na szorstkie pięty, łokcie, kolana - juz nie mam z tym problemu.
Bardzo wydajny. Duze opakowanie. -350g
Przystepna cena 11zł
Zapach przyjemny - nie wiem jaki zapach maja inni ze pisza ze jest obrzydliwy


TORMENTIOL: - MAŚĆ

Maść stosuje się w leczeniu trudno gojących się ran, zmian ropnych na skórze, owrzodzeń żylakowatych podudzi, zmian zapalnych skóry. Preparat o skojarzonym działaniu: ściągającym, bakteriostatycznym i przeciwzapalnym. Działa wysuszająco na skórę, przyspiesza ziarninowanie i gojenie się ran.





Maść ta pomagała mi w szybszym gojeniu sie np. ropiejących dziurek w uszach. Nakładałam ją też punktowo na wyduszone już wypryski. Zauwazylam ze gdy nakladalam ją na zbierajacego sie dopiero syfka pogarszało to stan skóry. Masc sama w sobie nie ma silnego skladu ale zalecam ostroznosc podczas nakladania jej na twarz, bo moze nieco przesuszyć. Doskonała natomiast na skaleczenia, otarcia.




PODKŁAD MATUJĄCO KRYJĄCY - Mariza


RECENCJA NA DOLE



SKINOREN - krem-żel
na trądzik

Skinoren żel: przeznaczony jest do leczenia trądziku, szczególnie u pacjentów z tendencją do przetłuszczającej się skóry. Zawiera on 70% wody i tylko 3% lipidów. Wykazuje dodatkowe działanie matujące.


Jak stosować Skinoren?

Lek Skinoren należy stosować wyłącznie na skórę, 2 razy na dobę rano i wieczorem. Cienką warstwę leku nanosić na chorobowo zmienione miejsca na skórze dwa razy na dobę – rano i wieczorem. Lek należy starannie wklepać.

Czas leczenia lekiem Skinoren jest różny u poszczególnych pacjentów i zależy od nasilenia zmian na skórze.Wyraźną poprawę uzyskuje się po około 4 tygodniach systematycznego stosowania leku.


Jak wpomminam powyzej żel Skinoren jest lekiem, najczesciej przepisywanym przez lekarza dermatologa ktory wykryje u nas tradzik. Moj tradzik występował wyłącznie na czole, w żadnym innym miejscu. O tym jak pokonalam tradzik bedzie obszerny inny post.

Żel ten stosuje juz teraz tylko profilaktycznie gdy ostro wysypie mnie po chipsach lub czekoladzie (mam do tego słabosc i od czasu do czasu zjem za dużo i widze efekty na czole ale tylko gdy naprawde przesadze z jedzeniem) 

Żel działa cuda. Uzywam go tylko wieczorem. Rano zbierajacy sie pryszcz juz nie boli i albo sie wchłania albo ladnie wychodzi i mozna go od razu wydusic i goi sie błyskawicznie. Nie ma bolacych cyst ktore trudno wybijaja sie na powierzchnie. 

Koszt to około 50zł i mozna go dostać bez recepty.


RÓŻ DO POLICZKÓW

Niestety nie moge Wam za wiele napisac skąd go mam i z jakiej firmy ale używałam go cały kwiecien. Pięknie konturuje twarz i nadaje jej żywego zdrowego wyglądu.






Tusz do rzęs - wodoodporny Essence (dostepność Natura)

RECENZJA:


KREM ZEA MAYS - Bingospa


RECENZJA

               http://sylucha181.blogspot.com/2013/03/recenzja-kremu-pielegnacyjnego-zea-mays.html



LAKIER Mariza




RECENZJA

                   http://www.sylucha181.blogspot.com/2013/04/recenzja-kosmetykow-mariza-cz-1.html


W tym miesiącu trochę sie spóźniałam z ulubieńcami ale mam nadzieje ze wybaczycie :))
W razie jakichkolwiek pytań piszcie :)))
Pozdrawiam




3 komentarze:

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****