Obserwatorzy

wtorek, 27 sierpnia 2013

Przesyłkowo - wkońcu :)

Hej.

Wkońcu w mojej skrzynce zabieliło się troszke od przesyłek. Dawno nie nawiązałam współprac. Wszystko stało w martwym punkcie :) Żeby być na bierząco od razu Wam pokazuje co bede testowała w najbliższym czasie.

Kolejna przesyłka od FITOMED.




Pierwszym razem poprosiłam o produkty do włosów: szampon i odżywkę. Nadal zostałam przy pielegnacji mojej tłustej i trądzikowej skórze, tym razem twarzy. Wybrałam sobie :
  • TONIK oczyszczajacy ziołowy do cery tłustej
  • ŻEL do mycia twarzy ziołowy do cery tłustej i trądzikowej
Pierwszy produkt jest na bazie wyciągu z szałwi a drugi z korzenia mydlicy lekarskiej. Od dziś zabieram się do testowania.



Przesyłka od BARWA



Ze względu na to, że firma Barwa obecnie nie wysyła produktów pełnowymiarowych do testów, zaproponowała mi że jeśli chce wyślą mi na zachęte kilka próbek do testów. Oczywiście się zgodziłam, próbeczki zawsze mile widziane :)


Otrzymałam:
  • 3 kremy antybakteryjne matyjące
  • 2 maseczki do skóry z niedoskonałościami
  • 2 peelingi drobnoziarniste do skóry z niedoskonałościami
  • 3 szampony antybakteryjne przeciwłojotokowe

Bardzo jestem zadowolona z otrzymany próbek. Już od dawna byłam ciekawa działania szamponu. Z tej serii SIARKOWA MOC posiadam mydło antybakteryjne. Bardzo dobrze działa. Na moim blogu jest o nim recenzja.

Oprócz tego jak widac na zdjęciu dostałam kostke mydełka, które przepieknie pachnie oraz długopis - miły gadżet :)



Dziekuję obu firmom za mozliwość testowania kosmetyków. Postaram się na szybka i rzetelną recenzję juz niedługo. Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. ja mam swoich ulubieńców do pielęgnacji twarzy i jakoś tak nie za bardzo jestem chętna, by ich zmieniać :) ostatnio dostałam próbki do Yves Rocher, to krem spowodował, że miałam kilka wodnych kaszaków...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne mają opakowania:) Ciekawe jak ze składem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. do testów próbeczkiw sam raz,także mam żel fitomedu i jestem na tak;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję, lubię fitomed., mam ich żel do cery suchej

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy współpracy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. milusich testów kocham i Barwę i Fitomed ♥

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****