Obserwatorzy

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sesja z ogródka - wypoczynek na łonie natury.

Hej.

Dziś przedstawiam Wam luźny post wakacyjny. Mam na tyle dobra sytuacje mieszkaniową iż mieszkam w domku za którym mam duży ogród i w każdej wolnej chwili moge ubrać sie w strój, połozyć na leżaczku czy wyrku i opalać się ile chce i jak chce.

Między smazeniem się na słońcu, postanowiłam popstrykać troszkę ciekawych zdjęć z ogródka. Jestem zadowolona z moich "dzieł", niby normalne zdjęcia a bardzo fajnie wyszły. Zapraszam do oglądania.

 Moje legowisko



sadzonki pomidorków od teściowej
przyjęły się
i oto takie cuda wyrosły










to nie mgiełka zapachowa
to woda to spryskiwania ciała dla ochłody :))







 dynia


papryka



gradiole od teściowej






świeć słonko świeć


pierwszy raz w życiu udało mi się tak ładnie opalić nogi
poważnie








  no nie moglo zabraknąć naszej pani









I to chyba wszystkie zdjęcia. Mam nadzieję że docenicie moj trud fotografa, bo zrobiłam chyba 100 zdjęć a najlepsze Wam pokazuje :)
Do usłyszenia w nastepnym poscie. Buziaki pa

7 komentarzy:

  1. nie widziałam jeszcze pomidorów o tak dziwnym kształcie, fajna odmiana. Piękne zdjęcia, szczególnie ważka jest ładna. Pająka niekoniecznie lubię

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite ujęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo faktycznie jakie opalone nóżki! kurcze ciekawy kształt pomidorów:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomidory z własnego ogródka nie mają sobie równych, już czuje ten zapach na widok tego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia i jaka piękna koteczka. :) Chciałoby się ją pogłaskać i podrapać za uszkiem. :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****