Obserwatorzy

sobota, 19 października 2013

Bucikowo :)

Hej.

No jestem jestem. Dzień leci za dniem, tydzien za tygodniem. Kochane brakuje mi dnia. Wstaje o 6 rano a ide spać o 24. Masakra. Kiedyś było to dla mnie nie do pomyslenia. Czasem musze sie zmuszac żeby w końcu iść spać bo rano wyglądam jak potwór. :)

Studia rozpoczęte. Mój kierunek to Praca Socjalna, a specjalność Psychopedagogiczne problemy w pracy socjalnej. Na razie nie ma co wielce opowiadac. Jest fajnie. Kumpele już znalezione, wspólny język znaleziony. Dojeżdżam w wiekszości na zajęcia pociągiem bo przywilej obniżki biletu studenckiego kest korzystny :) Szkoła 15 min spacerkiem od dworca wiec luzik :)


Dziś pościk bucikowy:) Troche mi się ich nazbierało iwec pokazuje. Jedna para butów jeszcze do kupienia, miały być pokazane w tym poście ale nie było kiedy iść kupić :)


Buty szpilki i te niżej baletki kupione na targu. 
Trafiłam tam w celu zakupu całkiem czegoś innego. 
Jak to na targu w jednym miejscu zrobił sie mega tłum, wiec zaciekawiona podeszłam.
Panowie sprzedawali buty, które były po prostu porozwalane kupami na stołach. Trzeba było szukać numeru, równiej pary, lewego bądź prawego. 
Cena 5zł za nowe buty.
Wybrałam te szpilki i te niżej baletki.






Czerwień również pasuje do wielu strojów




Szare botki
roz 38
cena 20zł - kiermasz
miałam takie same identyczne dwa sezony temu
lekkie, wygodne, zgrabne, sprawdzone :)





Lumpeksowe a'la kozaczki
zamszowe
bardzo lekkie
na pogode bez deszczu





wspominane w poprzednim poście botki
rowniez lumpeksowy zakup
bardzo lekkie, mimo ze wygladaja na inne
ciepły kożuszek






Jeszcze mam zamiar sobie kupić zwyczajne długie czarne kozaki. Dużo chodzę wiec chciałabym miec pare butów na zime o płaskiej podeszwie. Mam jedne na oku wiec niedługo Wam pokaże. Pozdrawiam 

12 komentarzy:

  1. Nie lubię czerwonych butów, kompletnie do niczego mi nie pasują, bo w czerwieni nie czuję się dobrze. Poza tym buty na targu to dla mnie zło, żadnego paragonu, gwarancji itp itd. Ale jak za 5zł to aż dziwne i chociaż z ciekawości można kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja uważam że czerwień pasuje i to do wielu stylizacji. czarne eleganckie spodnie i czerwona szpila. super kobieco. no ale trzeba umiec to dobrac i sie w tym czuc. a na buty za 5 10 czy nawet 20 zł nie potrzebuje zadnej gwarancji. jak sie zespuja po miesiacu to nie bedzie mi szkoda wydanych pieniedzy.

      Usuń
    2. ale ja nie napisałam, że do niczego nie pasują, tylko, że MI DO NICZEGO NIE PASUJĄ, bo źle czuję się w czerwieni.
      no u mnie na targu nie ma butów w takich cenach.. niektóre ceny sa takie jak w galeriach, porażka...

      Usuń
  2. wow ale Ci się udało z tymi promocjami - wszystkie buty są prześliczne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne buty, i okazje jakie Ci się trafiły

    OdpowiedzUsuń
  4. Te buty a la kozaczki są świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie mi się podobają :) te szpileczki pierwsze bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ochyda fuuuu.... wiocha na maxa. Brak poczucia mody

    OdpowiedzUsuń
  7. ақпарат алу үшін арқасында шөп Zahra сатып, әрқашан сау қатысты
    

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****