Obserwatorzy

czwartek, 7 listopada 2013

Październik w zdjęciach

Hej.

Od kiedy zaczęły mi sie studia, dni i tygodnie lecą jeszcze szybciej niż przedtem. Coraz bliżej moich ukochanych świąt Bożego Narodzenia. Strasznie sie ciesze na te święta, ale dziś nie o tym. Zapraszam Was na mix miesiąca października.

Nałogowo piłam barszczyk


Gdy nie miałam nawet czasu schodzić zrobić sobie kolacje zawsze mamusia zrobiła coś dobrego


Takie tam :)


W październiku nie obyło sie od chorowania na gardło i zatoki


Nie ma to jak kwiatek bez okazji
od ukochanego


Grzybobranie było udane w tym roku 
okazy prawdziwków



:)


Dynia na halloween


Zapas tuszu na wielkie drukowanie materiałów na studia


Przygotowana do szkoły


Wieczór z ukochanym 


Takie kartki robiłam całymi dniami do pracy


Pozdrawiam
Buziaki

8 komentarzy:

  1. też uwielbiam takie wieczory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zestawienie minionego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale z Ciebie chorowitek :)
    ładne przygotowanie do szkoły ;dd mi wystarcza tylko zeszyt i długopis ;p hahah w końcu studia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no po kilku zajęciach tez doszłam do wniosku że wystarczy mi zeszyt i długopis :)

      Usuń
  4. ładne grzybki i dynia, apetyczne jedzonko. też choruję na zatoki :/

    OdpowiedzUsuń
  5. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****