Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2012

Recenzja Sudomaxu...krem dla dzieci i dorosłych:) SUPER EFEKTY

Hej.

Dzis recenzja SUDOMAXU, który dostałam w ramach współpracy od firmy SUDOPHARMA.



Kremik który dostałam to testów jest dopiero wprowadzany na rynek. Przedstawiciele firmy, rozsyłają go do blogerek i proszą o rzetelna opinie na jego temat.
Prawdopodobnie cena Sudomaxu bedzie nizsza o około 4-6 złoty w porownaniu do podobnych produktów konkurencyjnych,




DLA KOGO TEN KREMIK?

  • DLA DZIECI :
- do ochrony skory min. przed odpieluszkowym odparzeniom skóry
  • DLA DOROSŁYCH :
- na odparzenia,
- podrażnienia i zaczerwienienia skóry w wyniku długotrwałego przebywaniu w pozycji leżacej (ODLEŻYNY),
- skórze trądzikowej i skłonnej do wyprysków - stosować punktowo,
- drobnych otarciach i skaleczeniach,
- niewielkich poparzeniach słonecznych.

SKŁAD:

- tlenek cynku
- olej ze słodkich migdałów (regeneracja naskórka)
- pantenol (działanie przeciwzapalne)
- gliceryna (nawilzenie i przeciwdzialanie podraznieniom)
- lanolina (wygladzenie naskórka, ochrona przed utrata wody)
- naturalny olejek lawendowy ( dzialanie antybakteryjne i przeciwgrzybicze)

Bez sztucznych kompozycji zapachowych, PEGów, parabenów i alkoholu benzylowego.


Moja opinia:

 - kremik ładnie sie wchłania, mozna całkowicie wsmarkowac go w skore albo pozostawic cienka warstwe na skorze






- delikatny, ladny zapach
- konsystencja w słiczku dość zbita (nie przetrzymywac w poblizu grzejników)



- pomaga w gojeniu tradziku - nakladany punktowo na wypryski (nie nalezy jednak przesadzic gdyz cynk wysusza skore)
 - łatwo sie rozprowadza
 - łatwo wybiera sie ze słoiczka
- bardzo dobry skład



- doskonały dla wrazliwej skóry
- przystepna cena w porownaniu do innych znanych produktów konkurencyjnych dla dzieci i dorosłych około 8zł za 55g)
- bardzo wydajny
- opakowanie plastikowe nie stłucze sie spadajac z wysokosci (sprawdzone i udowodnione)




Bardzo polecam zakup tego kremiku przede wszyskim za bardzo dobry skład i przystepna cene w przeciwienstwie do innych kremow konkurencyjnych. Pracuje w takim srodowisku, gdzie czesto uzywane sa tego typu kremy. Zchodzą jak woda a są dosc drogie. Ten krem w zupełności zastapi popularne kremy dla dzieci i dorosłych. Przyspiesza gojenie ran, otarc, podraznien pieluszkowych i poparzen skóry.



Dostałam również gratis 5 małych próbek kremiku, które rozeszły sie u mnie w mgnieniu oka: dla chorego dziadka, dla babci, rodzicow, chłopaka. Mała poreczna probka zawsze gości w mojej torebce na wypadek jakis zdarzeń losowych.:))))))))))



Producent zaleca przed początkowym wyprobowaniem wykonać na niewielkiej powierzchni skory, próby w celu sprawdzenia czy nie wystepuje nadwrazliwosc na jakikolwiek skladnik kremu.


EFEKTY PO SUDOMAXIE

Czerwone plamki po syfkach na czole -z jednej i drugiej strony czoła


PRZED




                         PO                     
     


Czerwone zaropiałe dziurki po noszeniu kolczyków.
Na jednym i drugim uchu.

PRZED



PO





 Prawda że efekty zadawalajace??? I to po 3-5 dniach było zupełnie zagojone.
Znacie ten kremik???
                                                                                                                                              Pozdrawiam

15 komentarzy:

  1. Mam go i jestem bardzo zadowolona :) uwielbiam go stosować na wypryski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również testuje go na wypryski...raz dziala lepiej raz gorzej ale zadowolona jestem

      Usuń
  2. czekam wlasnie na przesylke, zobaczymy jak mi posluzy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam go i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam sudocrem i tez jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sudocrem tez jest swietny ale ten jest o wiele wiele tanszy a skladem nie jest gorszy

      Usuń
  5. Zostałaś oTAGowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. łał niezły ten krem! muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pryszczy nie wyleczy ale przyspiesza gojenie skory po pryszczach i drobne ranki jak widac na zdjeciach

      Usuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****