Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Recenzja Peelingu Błotnego BINGOSPA

Hej.

Nadszed juz czas abym zrecenzjonowała Wam kosmetyki jakie otrzymałam od BINGOSPA z III edycji testów, na którą sie załapałam. Bingospa dało wolną rekę na wybór kosmetyków do kwoty 40zł.

Jako pierwszy przedstawiam Wam: PEELING BŁOTNY DO TWARZY z kwasami owocowymi.

OD PRODUCENTA:
Drobnoziarnisty peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi AHA delikatnie usuwa martwy naskórek. Zawiera 10% naturalnego błota z Morza Martwego, 2% mielonych pestek z oliwek i 50% procentowe kwasy owocowe.
Składniki zawarte w błocie z Morza Martwego troskliwie pielęgnują skórę skłonną do trądziku, wyprysków i łojotoku.
Kwasy owocowe złuszczają naskórek. Zwiększają poziom nawilżenia skóry czego efektem jest poprawa elastyczności i wyglądu zewnętrznej warstwy skóry.

OBIECANE REZULTATY:
Po starannie wykonanym peelingu skóra jest oczyszczona i wygładzona, bardziej podatna na działanie aktywnych substancji zawartych w preparatach kosmetycznych.

SPOSÓB UŻYCIA:
Sposób użycia: opuszkami palców rozprowadzić peeling na twarzy i szyi. Delikatnymi, kolistymi ruchami masować skórę, następnie spłukać wodą.

CENA:
12zł za 100ml


MOJA OPINIA:

Peeling zamknięty jest w plastikowym okrągłym pudełku o zakręcanym plastikowym wieczku. Wiele z Was jako minus uwaza ze produkty nie są zabezpieczone szczelnie złotkiem, uwazacie ze kazdy moze "grzebac" w waszym produkcie. 

Firma BINGOSPA produkty napełnia hurtowo w plastikowe, gotowe pojemniki i nakleja odpowiednie etykietki. Ja bym przyczepiła sie tylko do tych etykietek, zeby nie były z najgorszej jakosci papieru bo wystarczy troche pomoczyc je wodą i wszystko nieestetycznie sie odkleja. 

Konsystencja peelingu jest średnio płynna, ładnie się nabiera, nie spływa z twarzy, nie spływa między palcami.
Kolor szary, drobinki złuszczające delikatne, drobne, sporo ich w peelingu, nie kłują twarzy.
Zapach mało wyczuwalny, neutralny, nie zraża.






PLUSY:

+ nie podrażnia
+ skóra jest idealnie wygładzona i oczyszczona, promienieje
+ nie wysusza
  + bardzo wydajny, dobrze się rozprowadza po twarzy
+ łatwo się spłukuje
 + praktyczne opakowanie, nic sie nie zmarnuje
+ skład
 + cena
 + po spłukaniu skóra jest nawilżona, natłuszczona
 + dośc ładnie usuwa martwy naskórek
 + skóra po zabiegu nie jest ani ściągnięta, ani przesuszona


Za mały minus można zaliczy dostępnoś. Tylko przez internet, na stronie producenta. Szkoda że nie mozna dostac go w popularnych drogeriach.



twarz PRZED roztarciem peelingu


twarz Z ROZTARTYM peelingiem na twarzy


twarz PO peelingu
delitatknie czerwona skóra


Peeling używałam juz kilka razy. Po dwóch pierwszych użyciach troche mniej wysypało. Stwierdziłam ze to wina peelingu i po wygojeniu twarzy, bałam sie znowu go uzyc. Jednak cofnęłam sie myslami i stwierdzilam ze pierwszy raz uzywalam go tuz przed okresem a wtedy mnie zawsze wysypie mniej lub bardziej a drugi raz uzywalam po tym jak objadłam sie chipsami i czekoladą a od tego rowniez wyskakuja mi pryszcze.

Jesli macie skore sklonna do trądziku, musicie patrzec co tez jecie, bo niekoniecznie uczulac Was musi dany produkt.

Bardzo polecam Wam ten peeling. Posiadam skóre skłonną do trądziku i widze wyraźną poprawe w kondycji skóry. Pryszczy pojawia sie mniej, szybko sie goją. Skora jest elastyczna i natłuszczona.

O peelingu mozecie poczytac rowniez i zamowic go na tej stronie TUTAJ

Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. widac ,,że jest świetny :)super konsystencja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. musi byc swietny!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten peeling,kiedyś wypróbuje kosmetyki tej firmy.
    masz rację z tym objadaniem się czekoladą czy chipsami,mi tez zaraz wyskakują wulkaniska;)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****