Obserwatorzy

piątek, 14 czerwca 2013

Kolejna współpraca - FITOMED

Hej.

Dziś kolejna współpraca. Dzięki uprzejmości firmy FITOMED dostałam do testów 2 produkty, które sama mogłam sobie wybrać. W związku z tym że chciałam zmienić moją pielęgnacje włosów na bardziej delikatną i naturalną wybrałam z oferty fitomedu szampon oraz odżywkę do włosów przetłuszczających sie.

Nie oczekuję cudów jesli chodzi o zmniejszenie przetłuszczania sie włosów ale spróbować zawsze można. Oba kosmetyki wiele obiecują i bardzo jestem ciekawa efektu.








ODŻYWKA - TUTAJ


SZAMPON - TUTAJ


Zapraszam na recenzję niedługo :)
Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Też używam tych produktów i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłych testów, też współpracuję z tą firmą ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy, też ją z nimi nawiązałam,
    to świetna marka. mają bardzo dobre produkty

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy pomoże na wypadanie włosów;)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****