Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

MAJ w zdjęciach - fotograficzna relacja

Hej.

Kolejny miesiąc już za nami. Nie musze chyba pisać że zleciał mi w mgnieniu oka jak chyba każdemu :))) Dziś zapraszam Was na przegląd miesiąca...Zdjęć mogłoby byc więcej ale nie mam jeszcze wyrobionego nawyku fotografowania miejsc, jedzenia, niespodziewanych sytuacji, ktore mogłabym Wam pokazać. Jednak postaram sie to zrobić w czerwcu.


Na pierwszy rzut przedstawiam moj koszyczek, ktory leżał brzydki, szary, brudny w graciarni. Odświeżyłam go, pomalowałam akrylową farbą i wsadziłam w niego mojego kuktusa. Na obwodzie dekoracyjna koronka.



Maj bez bzu nie istnieje :) uwielbiam


Na dworze cieplutko ale kicia lubi drzemke w domku




Taka dekoracja pasuje bardziej na czas jesienno-zimowy ale miałam troche gałązek świerku i tui dlatego powstały takie dwie dekoracje.





Przesyłka z Bebilonu:
poradnik
śliniaczek
i próbka mleka



Zachód słońca
(ale aparat nie oddał rzeczywistego uroku)


Kwiatki zakwitły








w wolnym czasie moj ulubiony poradnik



Małe kociaki już rojbrują




Wojtuś sie opala


To chyba na tyle. Maj minął mi też na kilku wypadach na pyszne lody i to pare razy, był wypad do MacDonalda oraz na fast fooda u nas w miasteczku, ale oczywiscie nie zrobiłam zdjęć. Postaram sie poprawić w czerwcu i fotografować coraz wiecej fajnych zdarzeń. 


Pozdrawiam


7 komentarzy:

  1. KOCIAKI SĄ SUPER :)
    fajne kwiatowe kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kociaki :) I ciekawy pomysł na koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe dekoracje i słodkie kociaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodkie kicie :D
    +obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. jak maj to koniecznie kwiaty bzu, uwielbiam je bezgranicznie, do tego konwalie i jest jak w bajce :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie kociaki :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****