Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2013

Kolejna współpraca Quiz Cosmetisc - zapraszam

Hej.

Dziś szybciutko o mojej kolejnej współpracy. Dzieki uprzejmości Pani Agnieszki z firmy QUIZ COSMETIC
otrzymałam do testów 3 kosmetyki. Przed wysłaniem paczki Pani Agnieszka poprosiła mnie o przesłanie w kilku słowach informacji o typie mojej urody, jakie kosmetyki chetnie uzywam jakie kolory lubie itp.
Pod ten zarys Pani Agnieszka dobrała mi takie o to kosmetyki:


1. Róż nr 13



2. Cienie do powiek DUO nr 18



3. Lakier do paznokci Nr 34 12ml




Kolor czekoladowy lakieru zrobił na mnie ogromne wrażenie. Zobaczymy jak bedzię prezentował sie na pazurkach. Cień trafiony w moje kolorki i do tego perłowy. Przeraziłam sie różem do policzków bo rzadko używam ale jak musłam jaki ma delikatny kolor, stwierdziłam że bedzie idealny.

W sobotę zrobie sobie makijaz z uzyciem tych kosmetykow i pomaluje pazurki lakierem. Zrobie zdjecia i podziele sie z wami opinią. Do usłyszenia. Pozdrawiam

5 komentarzy:

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****