Obserwatorzy

środa, 12 czerwca 2013

Współpraca z DAFI - zadbaj o to co pijesz i jesz :)

Hej.

Dziś chciałabym Wam przedstawić moją nową współprace z firmą Dafi, która dba o smak potraw i napojów. W trosce o smak stworzyli urządzenia filtrujące i próżniowe, które w kuchni przydają się na każdym kroku.

Dzięki uprzejmości Pani Pauliny, odpowiedzialnej za marketing, otrzymałam wspaniały produkt do testów jakim jest dzbanek filtrujący. 

Od dziś przez najbliższe 30 dni bede testowała przydatność, funkcjonalność i jakoś powierzonego mi produktu. Po tym czasie jak zawsze przedstawie Wam rzetelną recenzje czy dzbanek jest wart zakupu.

Jesli juz teraz jestescie zainteresowane produktami marki Dafi, jeżeli szukacie urzadzeń które "ulepszą" Wasze jedzenie i organizację w kuchni to zapraszam na stronę firmy, gdzie wszystko jest doskonale przedstawione.   DAFI



DZBANEK FILTRUJĄCY
pojemność 3 l





Tak prezentuje się w całości


To wymienny filtr





a takie drobiazgi otrzymałam w prezencie dodatkowo

długopis oraz breloczek




Bardzo dziekuję firmie Dafi a w szczególności Pani Paulinie za mozliwość przetestowania dzbanka filtrującego. Za jakiś czas pojawi sie obszerniejsza recenzja produktu.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Mam podobny, ale innej marki i jestem bardzo zadowolona. Tylko kupowanie wkładów - to nieco utrudnia sprawę...

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy, świetny gift :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****