Obserwatorzy

czwartek, 11 października 2012

IWOSTIN żel i emulsja matująca - pomoc dla buzi tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych...

Hej.

Od jakiegos czasu szukałam czegos do pielęgnacji cery tłustej, mieszanej z tendencją do trądziku. Na rynku jest jak wiecie multum produktow z nizszej jak i wyzszej półki.

Te kosmetyki poleciła mi moja Pani dermatolog na pierwszej wizycie gdy u niej byłym z problemem mojej cery. Z początku nie kupiłam bo miałam jeszcze swoje produkty do oczyszczania, demakijazu itp.




Jednak od paru dni zaczęły mi znowu "wyskakiwać" niespodzianki na buzi i chciałam zainwestowac w cos lepszego na oczyszczanie i poprawe kondycji mojej buzi. No i padlo na IWOSTIN- ZIELONA SERIA dla skóry tłustej i skłonnej do zmian trądzikowych.

Trafiłam akurat na promocję w aptece za 37zł był zestaw żelu do mycia twarzy, emulsji matującej- doskonałej pod makijaż i próbka kremu na noc.

Co obiecują kosmetyki:
W sumie wszystkie są przeznaczone do tego samego:
  • zmatowienie skóry
  • normalizacje wydzielania sebum
  • łagodzenie i nawilżene dzieki aloesowi
  • zachamowanie rozwoju bakterii dzieki olejkowi z drzewa herbacianego


Używam kosmetyków od wtorku wieczór.
Żel stosuje rano i wieczorem.
  • Najpierw zmywam cały makijaż kosmetykami do tego przeznaczonymi a żelu uzywam juz po zmyciu całej "tapety" z buzi.
  • Wyciskam z tubki troche produktu i okrężnymi ruchami masuje całą buzie.
  • Żel pieni sie średnio bo nie zawiera w składzie mydła co uważam za plus.
  • Ładnie myje buzie i też dobrze i szybko sie zmywa.
  • Zapach ma średni. Nie jakis przyjemny ale tez nie odstraszający. Byc moze przez zawartosc olejku herbacianego.
  • Konsystencja płynna ale nie zcieka z rąk i dobrze sie aplikuje na twarzy. Łatwo sie rozprowadza.



Emulsję matującą uzywam od środy rana i tylko rano.
  •  Myje buzie żelem z Iwostinu, osuszam twarz i nakładam emulsję, gdyż własnie stosuje sie ją pod makijaż. Odstawiłam przez to moj krem z Perfekty do cery mieszanej który zawsze słuzył mi jako baza pod makijaz. Teraz mam ta emulsje i zobaczymy jak sie bedzie sprawdzać.
  • Emulsja ma doś lekka konsystencje przez to ze w składzie ma wodę termalną. Przez to tez emulsja bedzie bardzo wydajna bo nie potrzeba duzo produktu zeby ladnie rozprowadzic po twarzy.
  • Konsystecja aksamitna dobrze aplikuje sie na twarzy.
  • Zapach średnio wyczuwalny.



 Kremu jeszcze nie uzywałam ale dam Wam znac jak sie sprawdził.



Jak reaguje moja buzia, czy sie zmieniła, czy kosmetyki mi pasują dam Wam na pewno znać po dłuzszym używaniu. Jak narazie wszystko odbieram pozytywnie.
                                                                                                                                           Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. używałam CAŁEJ tej serii Iwostinu, kupiłam każdy kremik,żel itd...pomagało..ale na początku... teraz na szczęście znalazłam swój złoty środek dużo tańszy i skuteczniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kremik mialam i dla mnie był super:) musze zakupic cały zestaw bo moja cera jest tradzikowa ale niestety i stete tylko na czole:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja cera tez jest trądzikowa na CZOLE. Masakra jak mnie czasem wysypie. Na szczescie mam grzywke i mozna co nieco ukryć póki sie nie wygoi:)))))) Reszta buzi jest spoko

      Usuń
  3. Fajne mają kosmetyki, ale chyba przesadzają z cenami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi sie tak wydaje...ale tak jest ze zwszystkim. Głownie płacimy za firme nie za skład:)

      Usuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****