Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Zakupy :))))))))) Buciki i torebka w odcieniach jesieni...

Hej.

Witam Was po małej przerwie. Dzis post o moich sobotnich zakupach. Juz od dawna rozgladałam sie za jakimiś fajnymi bucikami i torebce i wkoncu kupilam.

Oczywiscie mialam plan gdzie kupie i co. Upatrzony jeden sklep gdzie byla torebka i drugi gdzie byly buty. Jednak kupilam oczywiscie wszystko zupelnie gdzies indziej.

Dochodze do wniosku ze nie warto calymi tygodniami chodzic po sklepach i na os polowac bo najlepsze sa spontaniczne zakupy.

O to moje zdobycze. Naprawde jestem zadowolona.



                       Buty to połączenie stylu sportowego z elegancja. Takie ala traperki na obcasie.


Podeszwa masywna z wgłębieniami jak przy traperach, idealna na zime i snieg.


Buciki u góry posiadają kożuszek, który mozna wywinąć jak na obrazku albo mozna wyprostować co powoduje wyciagniecie buta w góre.



Buty wydaja sie wielkie, ciezkie i masywne ale to tylko pozory.
Kupilam rozmiar 39 chociaz 38 byl mi akurat, Pani doradzila ze lepiej wziasc ciutke wiekszy.
Co rok kupowalam buty szare albo czarne a zawsze chcialam miec brązowe, karmelowe.





Torbe chcialam troche pod kolor bucikow.


Skusiła mnie słodaśna kokardka z przodu.

Również ma sliczne zameczki zakonczone kółkiem z serduszkiem.


Minus to taki ze ma jedną komore. A zarzekałam ze musze kupic na wiecej komór. No ale......



I jak sie Wam podoba????????


                                                                                                                                           Pozdrawiam

13 komentarzy:

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****