Obserwatorzy

środa, 24 października 2012

Ostatnia wyprawa na grzyby - UDANA

Hej.

W minioną niedziele 21.10.12 wybrałam sie z moim ukochanym, z przyszłą teściową i szwagrem do lasu na grzyby. Miejsce ciągle te same - Kuźnica woj. wielkopolskie.

Stwierdzilismy że ze względu na piękny ubiegły tydzień, słoneczny i ciepły warto wybrac sie jeszcze raz na grzyby, gdyz jak widac pogoda w tym tygodniu zminila sie na gorsze i maja byc juz przymrozki i bedzie po grzybach.

Nie chciało mi sie wstawać za bardzo i bolał mnie żołądek od paru dni ale nie żałuje ze jechałam. Zbiory udane...grzybków pełne kosze:)))))))))))))

Znalezisko mojego dziubka - rodzinka 4 grzybków w jednym miejscu

 Moje :)))
 Moje :))))
Prawdziwek znaleziony przez teściową - piekny okaz naprawde:)))))))


Kozaki znalezione przez szwagra:)))))))))))))





A jak wyglądają Wasze zbiory na ten rok????



                                                                                                                                         Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Coraz lepiej, nie narzekam, ale sama nie zbieram. Za to jeść uwielbiam, a tata zawsze o mnie pamięta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam grzyby jeśc i zbierac:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju cudnie :) Pełno grzybków :) ja się tez muszę wybrać, żeby na święta były :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spiesz sie bo przymrozek nadchodzi i moze byc po grzybach :)))

      Usuń
  4. Zostałaś otagowana przeze mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****