Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

Dentofresh - płyn do płukania jamy ustnej - moja kolejna współpraca

Hej.

Witam Was w ten zimowy dzień. Świeta niestety białe nie były u nas w wielkopolsce ale teraz zima mróz i śnieg trzymają na całego. W nocy mielismy -11 stopni. Weekendy mam wolne, moge sie ze spokojem wyspac wiec pozwolilam moim kociakom przespac sie u mnie w pokoju :


jedna na kocyku


a druga uwielbia spac w szufladzie





Dzisiejszy post jest o mojej kolejnej współpracy którą nawiązałam w tym roku. Mianowicie chodzi o firmę DentoFresh. Dzieki ich uprzejmości postałam do przetestowania płyn do płukania jamy ustnej.






Firma przysłała mi próbkę ale opakowanie jest 250 ml wiec mozna powiedziec ze to pelny produkt. Płukanka wystepuje także w wersji  500ml.





W skrócie napisze iż jestem bardzo ciekawa tego produktów bo w przeciwieństwie do wszystkich płynów jakie uzywałam do tej pory, ten nie zawiera w swych składzie ALKOHOLU a ogólnie skład jest bardzo korzystny i naturalny.




Oprócz tego produkt jest całkowicie apteczny wiec nie dostaniemy go w zadnej drogerii.

Wiecej informacji o tym produkcie, skladzie i wlasciwosciach oczywiscie po głębszych testach. Do tego czasu zapraszam na strone






Pozdawiam

13 komentarzy:

  1. A ja czekam az paczuszka z moim dentofreshem dojdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jeszcze co do kotkow moje tylko w niedziele moga spac z nami a i tak wariuja cala noc ;-(

      Usuń
    2. no ja moje kocury w nocy wypuszczam bo od 2 w nocy jak sie wyspia to stoja pod drzwiami i miałczą zeby je wypuscic...zaspana, ledwo widze na oczy ale wstaje i je wynosze a moj kochany książe śpi smacznie :))))

      Usuń
  2. śliczne kotki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sliczne ale rojbry... przynajmniej ta mniejsza taka jest :))

      Usuń
  3. jakie sliczne kociaki . <3 u nas tez było tak zimnoo . lD
    http://zycietotylkoinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przy takich okazach, nawet na płyn nie zwróciłam uwagi. Cudne kotki, pomiziałabym :) Mój śpi w łóżku, a jakże :)Do tego z psem :P Ale niestety codziennie 5-6 pobudka, bo już w drzwi drapie, na szczęście ja mam twardy sen, mój luby gorzej :P Mamy więc odwrotną sytuację...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak mi sie zdarzy usnąć twardo to ona jest taka cwana ze wskoczy na mnie i drepta az sie nie obudze a ta sratsza włazi pod kołdre i drapie wiec musze wstac

      Usuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****