Obserwatorzy

czwartek, 3 stycznia 2013

Recenzja prostownicy ORAVA ZV 203 - zapraszam

Hej.

Dziś recenzja prostownicy, którą dostałam od mojego chłopca jako prezent gwiazdkowy. Prostownice wybrałam sobie sama jaką chciałam.





Oglądałam wiele prostownic i w sklepach i w intenecie. Cena najróżniejsza. Oczywiscie w wiekszości płacimy za firmę a nie za sam produkt. Tanie nie znaczy zawsze złe a drogie nie znaczy najlepsze  - patrzac w jedna lub druga strone.

Ja nie chcialam kupowac sobie super drogiej prostownicy bo u mnie z prostowaniem bywa różnie. Pzychodzi czas że postuje włosy nałogowo, dzień w dzień. Staram sie to robić wieczorem jak umyje głowe i małe popawki rano przed praca. Czasem są tygodnie że prostuje samą grzywke a reszta włosów związana.

Przedjdźmy do rzeczy. Postownice kupiłam na allegro (tzn moj Pan)  - typ ORAVA VZ 203



Musicie dobrze przejrzeć aukcje bo cena waha sie diametrialnie od 30zł do 90zł a naprawde w niczym sie nie roznią. Wszystkie sa identyczne.

OPIS PRODUCENTA:

Nowoczesne wzornictwo, wysoka jakość wykonania
Termiczna prostownica do włosów
Lekka, nowoczesna obudowa
Cienkie końcówki z ceramiczną powłoką
Regulacja temperatury
Wskaźnik LED
Przełącznik włącz / wyłącz
Szybkie nagrzewanie - 200°C w ciągu 120 sekund
Przewód zasilający na złączu kulowym 360°
Wymiary płytek: 9,5 x 2,5 cm
Moc: 35W
Zailanie: 230V, 50Hz


Moja opinia.

Zaczne od  tego że prostownica jest bardzo lekka. Dobrze trzyma sie w dłoni. Kolo czarno - srebrny. Prostownica gotowa jest do pracy dopiero gdy włączymy przycisk znajdujacy sie z boku - samo włożenie do kontaktu nie powoduje jej gotowosci do pracy.



Prostownica posiada regulacje temperatuy od 140 do 200  - do 180 nagrzewa sie naprawde bardzo szybko ale do 200 miałabym wątpliwosci czy nagrzewa sie w 120 sekund.



Prostownica posiada rowniez blokade, ktora zamyka prostownice po skonczonej pracy.




Samo prostowanie jest naprawde przyjemne. Prostownica bardzo mnie zaskoczyła. Włosy  wogóle sie nie elektryzują (a zaznacze ze przedtem mialam z tym mega problem), są gładkie, miękkie, sypkie - wszystko to czego im brakowało.

Dodatkowo prostownica słuzy do prostowania włosów na MOKRO. Szczerze mowiac to podchodziłam do tego ostrożnie, bo gdy prostowałam poprzednią prostownica tez z ceramicznymi płytkami, czułam i widziłam że włosy mokre normalnie parowały, syczały  - nie bylo to przyjemne. Mialam wrazenie ze je pale.
W tym przypadku nic nie czuc i nic nie widac dzieki specjalnie zbudowanej płytce.






Naprawde polecam Wam zakup tej prostownicy. Nie jest bardzo droga ale naprawde mile mnie zaskoczyła.

A Wy jakie polecacie prostownice???
Macie swoje perełki????

11 komentarzy:

  1. hmmm...bardzo rzadko używam prostownicy więc nie znam się na nich i niestety nic Ci nie polecę

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam prostownicę kupioną 2 lata temu za170 zl i jest świetna:)
    wczesniejsze moje byly rózne... ale 2 lat nie wytrzymała zadna:)
    ja włoski prostuje prawie codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swoją odstawiłam na jakiś czas, moje włosy muszą odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, właśnie przeglądam różne oferty i zastanawiałam się nad tą. Jest dość tania jak na to, co w zamian proponuje producent. :) Wypas za niską cenę, zatem... KUP TERAZ! Bardzo pomogła mi Twoja recka i właśnie stałam się jej posiadaczką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dokładnie tą samą prostownicę kupiłam w poniedziałek. Miałam wcześniej jakąś inną za 25 zł, ale pół roku i mało co mi w ręku nie wybuchła (to była firma Sencor także nie polecam) . Tą kupiłam za 50 zł.
    Jeszcze jej nie używałam, bo mam ferie i rzadko wychodze gdziekolwiek, więc oszczędzam włosy jak mogę i nie prostuję gdy zostaję w domu i nie widzi mnie nikt prócz rodziny. Mam takie pytanko co do tej prostownicy:
    Co daje prostowanie na mokro? One nie skręcą się i tak? I czy się nie niszczą mimo obietnic? Jakie polecasz kosmetyki , a mianowicie spray, żeby był dobry, i w przystępnej cenie? I czy ona niszczy włosy, ta prostownica i czy bardzo, przy codziennym lub co drugi dzień prostowaniu ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej. juz Ci na wszystko odpisuje.
      pierwsze uzycie tej prostownicy - byłam mega zaskoczona. pieknie prostuje wlosy, wygładza, włosy sie nie elektryzuja nie mam szopy a predzej przy starej prostownicy byly nie do opanowania.
      ja prostuje grzywke dzien w dzien. i nie zauważyłam żeby włosy były zniszczone...oczywiscie pielegnuje je i uzywam dobrych kosmetyków. jesli chodzi o ochrone przed sama wysoka temp prostownicy to uzywam MARION SPRAY CHRONIACY WŁOSY - cena 6 zł. jest mega dobry i tani. jest o nim tecenzja na moim blogu :)

      poza tym uzywam odzywki do wlosów biosilk - jest to w sumie jedwab albo jedwab z CHI, odzywke z CHI bez spłukiwania keratin mist- ta juz jest droga około 40zł, ODZYWKE REGENRUJACA I WZMACNIAJACĄ Z PILOMAX - cena do 20zł. no i raz na jakis czas moja uwielbiana maske mleczna KALLOS tez jest o niej wspomniane na blogu chyba w ulubiencach

      jesli chodzi o prostowanie na mokro. tak naprawde nic nie daje. nie moga byc oczywiscie mega mokre tylko wilgne. nie czujesz roznicy w prostowaniu. prostownica nie paruje nie pali wlosow nie wysusza. dla mnie fajny sposob bo nie susze wlosow suszark, czesto mi sie spieszy a wlosy mokre jeszcze mam. dzieki tej funkcji moge szybko wyprostowac nawet na mokro

      no mysle ze pomoglam jakby cos to pisz. moge ci dokladnie napisac o produktach do wlosow jak nie znajdziesz ich na blogu

      Usuń
    2. Ten spray z Mariona także używałam już wcześniej, u mnie kosztuje 8-9 zł :)Używam też czasem z Avonu. Cena 11-13 zł.
      Ale właśnie zauważyłam że przy mojej wcześniejszej prostownicy z Sencora włosy mi wypadały, końcówki to już miałam totalnie porozdwajane, a że mam włosy pocieniowane to trudniej jest z ich obcinaniem. Ale zauważyłam także że po prostownicy z Orava włosy już nie są tak suche, jak po tygodniu stosowania tamtej. Wtedy musiałam dawać włosom ciągle odpoczywać, żeby już nie zrujnować moich włosów na maxa podpinałam tą grzywkę lub po prostu wiązałam koczka. Odżywki żadne nie ratowały .
      Dziękuję za wszystko, świetny blog, poczytam jeszcze na temat pielęgnacji włosów :) Bardzo mi pomogłaś, blog i notki są super przydatne:)

      Usuń
  6. Świetny blog, bardzo pomocny :)
    A mam pytanie :>
    Co to znaczy że prostownica jest termiczna?
    I gdy będzie się prostować włosy tą prostownicą to one będą proste czy się poskręcają szybciej niż po prostowaniu na sucho?
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.
    Super prowadzisz bloga, znalazłam wiele informacji potrzebnych :)
    Mam pytanie co do tej prostownicy, bo mam zamiar ją sobie kupić. Nie wiem czy masz włosy podatne na wilgoć, bo ja bardzo , wystarczy że na lekko wilgotne powietrze albo nawet nie musi być wilgotno bo już mi się skręcają. Ale jeśli masz podatne i przekonałaś się o tym przy innych prostownicach, to czy ta prostownica jakoś tak prostuje że one się za szybko nie skręcają? Bo ja wieczorem to mogę tylko pomarzyć żeby wyjść w wyprostowanych włosach. I szukam prostownicy w miarę przystępnej cenie która dorówna moim wymaganiom.
    Moja koleżanka ma taką prostownicę i jej się nie skręcają wilgoci, ani nawet mżawce. Ale niestety na taką prostownicę jaką ona ma , mnie nie stać :c I mam nadzieję że właśnie Orava ZV 203 ma tak. Dziekuję za odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Siemka :)
    Prowadzisz świetnego bloga. Właśnie zastanawiałam się nad kupnem tej prostownicy, ale nie byłam pewna czy będzie dobrej jakości. Dzięki twojemu wpisowi już nie mam żadnych oporów jej kupić. Znalazłam tu wiele przydatnych informacji które przekonały mnie do tej prostownicy.
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć dziewczyny :)
    przed sylwestrem kupiłam tą prostownicę. Plan był taki, żeby na sylwestra wyprostować włosy i kilka kosmyków podkręcić. Niestety, mimo używania odpowiednich środków, które powinny to ułatwić nic nie pomogły. Niestety ale nie jestem zadowolona z tej prostownicy. Zapłaciłam za nią 70 zł. Dużo ale myślałam, że cena będzie określnikiem jakości. No jeśli o mnie chodzi to odradzam. No ale kto co lubi :)
    Pozdrawiam Was no i przyznaję - fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****