Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

Zrób to sam - maseczka na wągry :))) Polecam

Hej.

Dzis chciałabym Wam przedstawić własnoręcznie robiona maseczke na wągry lub tez na normalne oczyszczenie nosa.

Ja jako tako nie mam widocznych wągrów na nosie - WĄGRY  - dla tych co nie wiedzą lub nie rozróżniają są to Zaskórniki, inaczej zwane wągrami,  czarno-żółte kropki znajdujące się na ciele człowieka. Każdy człowiek ma wągry, u jednych są one niewielkie i prawie niewidoczne u innych zaś od razu rzucają się w oczy swoją wielkością. Niezależnie od tego, jakich są rozmiarów, nie wyglądają estetycznie, a ich właściciele pragną jak najszybciej się ich pozbyć.

( zdjęcie z internetu - to nie moj nos)



Powiem Wam szczerze ze stworzenie tego posta było dla mnie po raz pierwszy niezłym wyczynem...a dlaczego??????????? Odpowiedz znajdziecie poniżej.

Co potrzebujemy?

  • żelatyne w proszku spożywczą BEZ PRZYPRAW

  • wode albo mleko
  • garnuszek
  • łyżeczke

  • pędzelek
  • sprawne ręce:))))))

Przygotowanie nosa / twarzy:

  • najpierw czesc na ktora chcemy nałożyć maseczke musimy oczyscic z demakijazu badz po prostu z dnia codziennego tonikiem lub innym preparatem oczyszczajacym,
  • dla wiekszych efektów oczyszczania z wagrów dobre jest zrobienie naparu z gorącej wody, okrycie sie recznikiem nad miską na 10-15 min - WTEDY PORY PIEKNIE SIE OTWORZA

Przygotowanie maseczki:

Właściwe proporcje żeby otrzymać maseczke są 1:1 czyli 1 łyżeczka płaska żelatyny wymieszana na "sucho" z 1 łyżeczką wody badz mleka. Polecam Wam najpierw wlać wode /mleko a potem szybkimi ruchami wsypac zelatyne i rozmieszac zeby nie bylo grudek.



żelatyna

woda



Wlączamy palnik na piecu i dosłownie na kilka sekund podgrzewamy nasza miksture aż zrobi sie pół płynna i zacznie sie nieco pienic. Mozna tez na 5 -7 sekund włozyć garnuszek do mikrofali.





Gdy juz mamy dobrą konsystecje - pędzlem nakładamy nie zagruba warstwe maseczki na okolice z wągrami. Pedzelek nie musi byc wcale stary bo żelatyna nawet jak zaschnie na kamień, rozpuszcza sie w gorącej wodzie - taka jej natura.




Maseczke trzymamy do 20 min lub tez do czasu az całkiem zaschnie na nosie. Jak sparwdzić czy juz nadaje sie do sciągnięcia????!!!! Marszczymy noc. Jak maseczka sama zaczyna pekać i odchodzic po bokach oraz nie lepi sie jak dotykamy nosa to znak ze jest gotowa do ściągania.





Trudne jest z początku uzyskanie odpowiedniej konsystencji. Mi czasem sie zważyła bo za wolno mieszałam, czasem wlałam za duzo płynu i była za rzadka i nie dala sie nałozyc na nos, innym razem wydawlo mi sie za malo zelatyny i tez sie wszystko zważyło.

Cel maseczki:
  • maseczka słuzy na oczyszczenie buzi a w szczegolnosci nosa z wągrów

Uwaga!!!!
  • wazne jest zeby nasza maseczka nie byla zbyt gorąca bo mozemy poparzyc sobie nosek
  • nie nakladajcie maseczki na całej buzi - tylko miejsca z wągrami
  • musicie spieszyc sie z nakladaniem maseczki w przeciwnym razie zgestnieje i nie da sie jej nalożyć, wówczas nalezy ją ponownie podgrzac zeby sie roztopila

  • powoli ściągajcie zaschnięta maseczke gdyz ściąganie troche BOLI, szczegolnie niech uważaja osoby z wrazliwą skórą
  • zabieg do stosowania raz w tygodniu
  • po zabiegu posmarujcie nosek kremem badz balsamem
pozostałości po maseczce

moze nie widac tego dosc wyraznie ale te odstajace igiełki to wszystkich brud z porów



Trudne było robienie zdjec do tego posta gdyz maseczka dosc szybko schnie i zeby uchwycic dobre zdjecie musialam szybko działać :))) Jeszcze bareria mi siadała :))) Na szczescie sie udalo i mam nadzieje ze wszystko zrozumiale wyjasniłam.
Słyszałyście juz o tym sposobie????



78 komentarzy:

  1. nie mam wągrów zbyt duzo ale spróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w zasadzie tez nie mam ale od czasu do czasu robie na samo oczyszczenie nosa czy policzków i brody

      Usuń
    2. Nikt nie wspomnial ze strasznie smierdzi.... Musialam sobie perfuma posmarowac pod nosem zeby sie nie zwymiotowac

      Usuń
    3. Nikt nie wspomnial ze strasznie smierdzi.... Musialam sobie perfuma posmarowac pod nosem zeby sie nie zwymiotowac... Maseczka wyrwala mi jedynie mini włoski ktore sa na twarzy, wagry zostaly nie tkniete. Szkoda

      Usuń
  2. Super patent! Dzisiaj wieczorem wypróbuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie słyszałam ale świetna metoda i dobre zdjęcia;)Ja eksperymentuje z maseczką drożdżową;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam naprawde pomaga...moj chłopak ją uwielbia gdy mu robie na nosek

      Usuń
  4. Probowalam tego niestey nalozylam na za duzy obszar i sciagnie bardzo bolalo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak masz racje jak dlatego jak jak pisalam lepiej na wybrana część buzi...

      Usuń
  5. Jeszcze nie słyszałam o tej metodzie ale może kiedyś sprubuję bo jak narazie nie mam wielu wągrów;)

    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. często robię sobie taką maseczke na wągry i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow niezły efekt, chyba spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny przepis, na pewno zapamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ..o to ciekawe, nie słyszała o niej a lubię takie domowe, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo sie ciesze, ze to przeczytalam, na pewno zrobię tą maseczkę w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie zrobiłam tą maseczkę i czekam aż wyschnie :) mam nadzieję że wszystkie wągry z nosa znikną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj zrobiłam maseczkę i efekt jest nie do pisania! Próbowałam już wszystkiego na wągry-od chemicznych maseczek z drogerii po różne naturalne papki,ale żadna z masek nie usunęła mi w takim stopniu zaskórników. Z czystym sumieniem polecam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko też pytanie ile z tych igiełek to były włoski :) Bo z tego co zauważyłam, to ból był spowodowany głównie ich wyrywaniem. A na 'plasterku' wśród nich pojawiał się tylko nieliczny brud z porów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli masz takie włosy na nosie jak rozmiar tych igiełek na plasterku to współczuje

      Usuń
  14. Fantastyczna ! Szczerze mówiąc powątpiewałam w jej działanie, ale jestem mile zaskoczona :) Okazała się skuteczna, działa tak samo jak plastry oczyszczające z apteki które jakiś czas temu aplikowałam :D 2 plastry 5 złotych, niezbyt tanio. Świetny efekt ! Mam taki głaski nos, a na pozostałościach maseczki widać wyciągnięte nieczystości z porów :P Ja jestem naprawdę zachwycona :) Tani, prosty i skuteczny sposób, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zrobiłam sobie tę maseczkę, i rzeczywiście ilość wągrów się zmniejszyła, a te które zostały zaczęły "wychodzić". Niestety przy ściąganiu maseczki trochę bolało ;/. Ale poza tym przepis do zrobienia w domu świetny , polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. efekty widac po pierwszym razie? bo zrobilam sobie dzis i niestety nie widze róznicy :(

    OdpowiedzUsuń
  17. tak robiłam wcześniej tą maseczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie trzymam maseczkę na nosie i jestem ciekawa efektów . straaasznie trzyma skórę ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) daj znac jaki efekt
      i ostroznie ściągaj

      Usuń
    2. no szczerze mówiąc spodziewałam się lepszych efektów ALE wągrów jest znacznie mniej ! ;-) zdejmowanie trochę boli, ale to nic. opłaca się ;-) myślę, że jeszcze kilka razy nałożę na siebie taką maseczkę . polecam ! ;D

      Usuń
  19. wszystko zalezy od tego ile ich masz jak głęboko i jak bardzo "zabrudzone" ja robilam sobie i efekt byl od razu boski a jak robilam mojemu chłopakowi to tak za drugim razem cos zaczelo byc widac ze jest tego mniej

    OdpowiedzUsuń
  20. właśnie przed chwilką ja zrobiłam i musze powiedzieć, ze jest o wiele lepsza niż ze sklepów , moja ulubiona od dzisiaj <3
    Bardzo ci dziękuje za ten przepis ; 3 wszystko się udało , robiłam z mlekiem ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co...ciesze sie ze moje posty komus sie przydaja. daje mi to motywacje do dalszego tworzenia
      pozdrawiam

      Usuń
  21. Musze sobie zrobic ::P bardzo fajna ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Właśnie mam na nosie ;d śmierdzi troche ahahaha ale jestem ciekawa efektow.

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę zrobić, tylko nie mam żelatyny

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam pytanie bo nie jestem pewna czy za pierwszym razem pozbędziemy się wszystkich wągrów czy trzeba maseczke codziennie powtarzać?

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny sposób i z tego co widzę po zdjęciach - w miarę skuteczny. Wypróbuję to w weekend na pewno.
    Zapraszam na moje blogi ;] Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy ta maseczka jest tylko na nos czy mogę ją stosować np. na policzkach lub brodzie

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze spróbować, a czy później nie odrastają na nosie czarne włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wczoraj wypróbowałam i jest to 100% hit hitów!

    OdpowiedzUsuń
  29. Próbuje.. zobaczyny efekty:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. a czy można użyć czegoś innego niż żelatyna.?

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgodzę się, że ta maseczka jest po prostu BOSKA :) właśnie mam ją na nosie ;)) ja, tak jak poradziłaś, najpierw robię tzw parówkę czyli z tą parą ;) a po tym siedzeniu nad parą przystępuje do działania ;) ale są dwa minusy tej maseczki- 1. Faktycznie ściąganie jej trochę boli :( ale moim zdaniem lepiej ściągać ją z twarzy nie wolno, a szybkim i zdecydowanym ruchem, bo wtedy tylko chwilę zaboli i przestanie :) a ściągając ją powoli zadajemy sobie dłuższy ból, co jesy bez sensu :) sama coś wiem o tym, bo ja właśnie należę do tych osób z wrażliwą skórą i jak za pierwszym razem cackałam się z tym ściąganiem i robiłam to pare minut, to wręcz płakałam z bólu ;((
    2. Nie wiem czy tylko ja to czuję, ale ta maseczka strasznie śmierdzi ;/ ale ogólnie to jest okey ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, śmierdzi, ale wystarczy dodać odrobinę zapachowego aromatu do ciast i już ;)

      Usuń
  32. spróbuję napewno!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. wypróbowałam, bardzo przydana rada.pozdrawiam :) / W

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam , maseczka godna polecenia w moim przypadku pomogła .

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej. A ja wlasnie zrobilam. I nie polecam.
    Te igielki to bynajmniej nie wagry tylko delikatne wloski, ktorymi pokryta jest twarz. Wagrow nie usunela. U osob, ktorym wyrwane wlosy odrastaja 'na czarno' moze zrobic sie kaszanka z twarzy. Boje sie tego u siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wiesz, ale włoski po depilacji odrastają słabsze a co za tym idzie, maja mnniej intensywny kolor. To często powtarzany mit, że włosy odrastają mocniejsze, gęstsze i ciemniejsze.

      Usuń
  36. Szkoda że tak strasznie śmierdzi :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy dodać trochę olejku zapachowego do ciast i po problemie

      Usuń
  37. U mnie nie zadziałało, nadal mam czarne kropeczki na nosie.....co gorsza okropnie sobie podrażniłam skórę. Dziewczyny, jeśli wiecie, że macie delikatną skórę to nawet nie próbujcie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie pomogło :( ale może za drugim razem będzie widać efekt.

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie trochę pomogło lecz mam te okropne kropki jeszcze. Tyle że nie są one czarne tylko jasne. ..

    OdpowiedzUsuń
  40. no wiesz, tżeba robić to rególarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam pytanie. Na blogu jest na pisane jak otworzyć pory i jak je wyczyscic. ok. Czy masz może jakas sprawdzona rade, jak je skutecznie zamknąć, zwężyć jeszcze przed nalozeniem balsamu?
    Wlasnie w tym lezy mój problem, ze nawet oczyszczone pory szybko się brudza i "zabawa" z czyszczeniem zaczyna się od nowa :/
    Z góry dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pory otwierają się na ciepło/gorąco a zamykają na zimno ;) tak jak w saunie, najpierw otwierasz pory a później skaczesz do 3°C wody i wszystko pozamykane

      Usuń
  42. Czy to działa? Prosze o szybka odpowiedz .

    OdpowiedzUsuń
  43. właśnie ją szykuję :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam spróbowałam dziś tej maseczki i powiem wam szczerze jestem rozczarowana. Po pierwsze próbowałam robić w mikrofali dziewczyny nie róbcie tego myślałam że mi mikrofale wysadzi :P he he a tak szczerze mówiąc zaczęła w środku się błyskać dodam że nic metalowego nie miałam w środku ani kubka ani łyżeczki. Potem zrobiłam w garnuszku , wszystko dobrze poszło do puki nie zaczęłam aplikować tego na nos no tak to śmierdzi że myślałam że się porzygam. JA TEGO NIE POLECAM NIC NIE DZIAŁA A ŚMIERDZI JAK NIE WIEM CO :) :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Trochę nie przyjemny zapach,ale pozatym wszystko okey ;) Polecam

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzisiaj zrobiłam tą maseczkę i powiem że całkiem fajnie to wyszło :) na pewno jeszcze sobie ja zrobię, dzięki za patent :)
    music-make-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy efekty widać od razu ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ja użyłam żelatyny do deserów i pachnie super

    OdpowiedzUsuń
  49. Sylucha - ZROBIŁAM I JEST SUPER :))))))
    tym, którym efektów mało, polecam zrobić parówkę lub maseczkę z dobrze ciepłej mąki, aby pory się otworzyły; ewentualnie sauna parowa ;)
    Serdeczności. Dziękuję za przepis - jest dla mnie najlepszy
    ps. nie miałam żelatyn i zrobiłam z galaretki cytrynowej - ale pycha.... mniam - nie to co zdjęłam tylko to co zostało w miseczce.

    OdpowiedzUsuń
  50. Sylucha - ZROBIŁAM I JEST SUPER :))))))
    tym, którym efektów mało, polecam zrobić parówkę lub maseczkę z dobrze ciepłej mąki, aby pory się otworzyły; ewentualnie sauna parowa ;)
    Serdeczności. Dziękuję za przepis - jest dla mnie najlepszy
    ps. nie miałam żelatyn i zrobiłam z galaretki cytrynowej - ale pycha.... mniam - nie to co zdjęłam tylko to co zostało w miseczce.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo dziękuję za super przepis - DZIAŁA WYŚMIENICIE :)
    Tym, którym nie działa - parówka, maseczka z dobrze cieplej mąki, sauna parowa i na pewno zadziała.
    Też zrobiłam z galaretki cytrynowej - pycha ;)
    Serdeczności Sylucha

    OdpowiedzUsuń
  52. Witam was serdecznie i dzięki za ciekawe info polecam wam także zapoznać się z tą stronką.

    OdpowiedzUsuń
  53. U mnie świetny efekt po pierwszym razie! Jestem pozytywnie zaskoczona :O

    OdpowiedzUsuń
  54. Właśnie mam na twarzy i tak bardzo ściąga! :D Wągrow mam dosc duzo wiec nalozylam na brodę, policzki i caly nos, i wcale nie smierdzi tak bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Dzisiaj zrobiłam sobie twoją maseczkę najpierw nałożyłam na nos odczekałam tak jak pisałaś i zaczęłam ja ściągać,fakt trochę bolało ale efekt jest niemożliwy moja skóra była delikatna i oczyszczona. Maseczkę zaproponowałam swojej mamie i u niej też jak zrobiłam jak u siebie nałożyłam na nos, brodę i pod nosem odczekała 20 minut i zaczęła ściągać. Bardzo ci dziękuje za ta maseczkę i mam pytanie czy mogę tą maseczkę polecić moim koleżankom?.

    OdpowiedzUsuń
  56. Maseczka super, robi ją moja mama i teściowa, ale niestety ja mam jakiś dziwny problem i u mnie nic nie wychodzi mimo, że zaczynałam od pary wodnej na 20 minut :(

    OdpowiedzUsuń
  57. Na mojej twarzy wgl to nie wyszło.. .

    OdpowiedzUsuń
  58. Eeee jakoś nie jestem do tego przekonana :( Musi bardzo boleć odrywanie.
    To chyba tylko będzie dla mnie alternatywa jak mi zabraknie kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  59. świetny pomysł :D ja by zneutralizować ten wstrętny zapach dodałam kilka kropel olejku migdałowego.

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****