Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Recenzja Podkładu Revlon Color Stay 150 Buff

Hej.

Dziś zapraszam Was na recencje bardzo popularnego podkładu do twarzy Revlon Color Stay.
Jak wiecie produkt ten ma swoich zwolenników, ktorzy go ubóstwiają oraz przeciwników, ktorym nie przypadł do gustu. Tak jak wspominam w moich postach, najlepszym sposobem aby ocenic czy jest wart zakupu czy tez nie jest przetestowanie kosmetyku na własnym ciele.





OD PRODUCENTA:

Wyjątkowo trwały, mocno kryjący podkład do cery tłustej, mieszanej i normalnej. Beztłuszczowy, nie zatyka porów. Lekka i delikatna konsystencja zapewnia skórze maksymalne poczucie komfortu. Zawiera SPF 6.Występuje w dużej gamie kolorystycznej.

SKŁAD:

Składnik aktywny: dwutlenek tytanu 7,3%  Skład: wodny ((woda) woda), cyclomet hicone, trimethylsiloxysil icate, glikol butylenowy, azotek boru, dimetikon, alkohol denat, peg/ppg-18/18 dimetikon, nylon-12, tribehenin, izododekan, poliizobuten, chlorek sodu,. cetylowy peg/ppg-10/1 dimetikon, bisabolol, Serica ((proszek jedwab) poudre de soie), octan tokoferylu, palmitynian retinylu, malwa sylvestris (ślaz), wyciąg, lilii candidum (lilia), wyciąg z żarówka, lactobacillus / eriodictyon ferment ekstrakt californicum , kwiat Cymbidium grandflorum ekstrakt Serica ((jedwab) Soie), tlenek glinu, polydimethylsil Oxane / polymethylsilesquioxane kopolimer brassylate etylen methicone, trisiloxane, seskwioleinian sorbitanu, EDTA tetrasodowy, metyloparaben, propyloparaben.


Podkład Revlon ma bardzo szeroka game kolorystyczna, co jest z jednej strony ogromnym plusem, bo każdy moze dobrac podkład do koloru swojej cery a z drugiej strony ciezko jest dokonac wybory koloru gdyz niektóre odcienie rożnią sie niewiele od siebie a poza tym w drogeriach trudno dostać próbki podkładu do przetestowania na buzi.




Przed dobraniem koloru musicie zwrócic uwage na typ cery - są dwie wersje kosmetyku:
  • do cery suchej i normalnej
  • do cery tłustej i mieszanej

Ja miałam wielki dylemat. Mam cere jasną, ale nie chciałam brac najjasniejszego podkładu, którym jest odcień Ivory 110.
Zdecydowałam sie na kolor o ton wyzszy- mianowicie Buff 150. Stwierdziłam że jeśli bedzie za ciemny zawsze moge przypudrowac buzie jasnym pudrem i wyrówna sie. Zawsze robiłam błąd i wybierałam o wiele ciemniejszy podkład niz mialam cere, gdyz sadzilam ze bede miala ładnie opaloną twarz - a niestety źle dobrany kolor powodowal ze wyglądałam sztucznie, twarz odcinala sie od szyi tworzac efekt maski.




Zachęcam do kupna podkładu na allegro bo jest o połowe tańszy niż w drogeriach. Cena na allegro z przesyłką wynosi do 40zł a w sklepach nawet do 80zł. Nie wiem jaki to jest sens bo wiadomo że każdy szuka tak zeby kupic jak najtaniej, zwlaszcza ze nieczym sie nie roznia. Pojemność 30 ml.

Zwracam tez uwage ze Revlon wydał nową niby lepsza wersje podkładu. Wyróżnia sie tym ze na nakrętce ma naklejke 24hrs. Rowniez ta kwestia ma rozne opinie. Jedni pisza ze nowa wersja jest gorsza, źle kryje a inni znowu to negują.

MOJA OPINIA:

PLUSY:
  • podkład ładnie rozprowadza sie po twarzy
  • SPF 6 - mógłby być wiekszy, ale lepszy taki niz wcale
  • stapia sie ze skórą, ujednolica ją, nie tworzy efektu maski
  • ładnie kryje niedoskonałości . 
PRZED
 PRZED

 PO
 PO

  • aplikowany punktowo może fajnie zakryć jakies duże niedoskonałosci lub gdy nałozymy dwie warstwy
  • buzia jest zmatowiona przez naprawde długi  czas (zaznaczam ze ja mam cere tłusta i jak jestem w pracy przez 8 godzin cały czas wyglądam dobrze, bez zadnych poprawek)

NEUTRALNA OCENA:
  • neutralna ocene czyli troche na minus troche na plus daje za szeroka game kolorystyczna, gdyz niektore kolory bardzo niewiele sie od siebie roznia i ciezko dobrac odpowiedni kolor dla siebie. Oprocz tego ciezko dostac próbki w drogeriach
  • cena jest bardzo wysoka kupujac w drogeriach, ale mozna kupic na allegro o połowe tanie
  • oczywiscie brak pompki moze przeszkadzac ale mamy kilka wyjsc z tej opresji


  • 1. jesli mamy mozemy przelac podklad do innego opakowania ktore posiada pompke
  • 2. dziewczyny pokazywaly ze idealnie dobrana pompka ktora pasuje do opakowania revlona jest przy serum do wlosów  na koncówki z avonu. Bedziemy miec w ten sposon popmke do naszego podkladu i lioton na koncowki (ja chyba go kupie bo koncowki akurat czesto mam zniszczone)

zdjęcie pochodzi ze strony bloga http://ilmu.pinger.pl/

3. ostatnie rozwiazanie pokazuje wam na zdjeciach. Mozna przychylic podklad do gory nogami na rece, poczekac 3 sekundy az spłynie, odwrocic podklad spowrotem, odstawic od reki. Pozostała plama bedzie idealna do rozracia na twarzy. Jesli chcemy dwie warstwy na twarz, to czynnosc powtarzamy.



  • minusem moze byc zapach, ktory jest dosc ostry przez zawartosc alkoholu ale idzie sie przyzwyczaić - mi nie przeszkadza
  • moze wysuszyc skóre ale wystarczy przed nałożeniem, buzie posmarowac kremem i bedzie ok

Jak widzicie dla mnie ten podkład nie ma minusów, bo z kazdym problemem idzie sobie jakos poradzic i znalezc rozwiazanie. Jak pisałam, kazdy musi sam sie przekonac czy cos sie dla niego nadaje czy tez nie. Opinie opiniami, ale jesli widzicie dwie rozne wersje na dany temat to najlepiejiej przekonac sie na wlasnej skorze.

Miałyście juz ten podkład? Jakie polecacie inne KRYJĄCE podkłady???

Pozdrawiam



19 komentarzy:

  1. Duzo osób jest zadowolona z tego podkładu. To serum z Avonu to porażka, mam go i prócz zapachu na włosach zero rezultatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tylko to serum chce zeby uzyc tej pompki do mojego podkładu :)

      Usuń
  2. To mój stały gość w kosmetyczce,ciągle do niego wracam nawet w szale testowania nowości,nigdy mnie jeszcze nie zawiódł a mam mega tłusta skórę.Polecam na wypróbowanie Estee Lauder Double Wear podkład,jest swietny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chetnie wypróbuje za jakis czas :))) ten co mam przypadł mi go gustu ale mozna miec innego faworyta w pogotowiu :))

      Usuń
  3. uzywałam jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że Flower Perfection dorównuje mu w kryciu.
    Mam ten sam kolor, ale w wersji do cery normalnej/suchej. Jeszcze go nie próbowałam. Leży u mnie już od jakiegoś czasu. Nie mogę zebrać się na odwagę. Słyszałam już o patencie z pompką. Akurat mam resztkę tego serum :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak sprawdza sie serum bo opinie słyszałam różne. nie zalezy mi na nim jakos bardzo tylko na tej pompce

      Usuń
  5. Tego akurat nie miałam, ale dobrze wygląda na Twoje buźce. Pozdrowienia od nas!!

    OdpowiedzUsuń
  6. też dużo dobrego czytałam o tym podkładzie, ale sama jeszcze nie miałam:) fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no daje rade ale na wieksze wypryski trzeba dwie warstwy albo nałożyć punktowo

      Usuń
  7. Miałam ten podkład ale chyba w tej starej wersji. Używałam takiego do skóry tłustej i mieszanej. Fajny był:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam do cery tłustej i mieszanej i jak narazie jest super :)))

      Usuń
  8. mam cere trądzikową dodatkowo i jestem ciekawa czy mi rzeczywiście nie zatka porów.. pomóżcie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw sie podklad naprawde nie zatyka porow ja tez mam cere tradzikową podkladu uzywam juz pare miesiecy i wszystko jest super

      Usuń
  9. Hej! Sama zastanawiam się nad kupnem tego podkładu w kolrze Buff, z tym, że moja cera jest dość jasna, ale w odcieniu żółtego i zastanawiam się czy ten kolor nie będzie zbyt różowy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja go uwielbiam :) ale raczej tylko na większe wyjscia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam problem z dobraniem odpowiedniego odcienia do mojej karnacji. Pomocy!!

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****