Obserwatorzy

sobota, 5 stycznia 2013

Pierwsza współpraca w Nowym Roku - plus recenzja otrzymanych kosmetyków :)

Hej.

Dziś prezentuje Wam dwa produkty które nabyłam dzięki współpracy z firmą LAMBRE.

Czym jest LAMBRE?

To magiczne aromaty odpowiadające wszystkim odcieniom Twojego nastroju.
To delikatne i skuteczne preparaty uwzględniające szczególne właściwości Twojej skóry.
To nowoczesne kosmetyki do makijażu podkreślające najdrobniejsze niuanse Twojego stylu.


Kosmetyki do testów mogłam wybrać sobie sama z katalogu na stronie firmy LINK . Pani Mariya, z ktorą prowadziłam korespondencje przeprowadziła przesyłke w zawrotnym tempie. 2 stycznia pisała mi że wyśle mi produkty ktore sobie wybrałam a na drugi dzień 3 stycznia przesyłka była juz u mnie w domu, bezpiecznie zapakowana w bombelkowej paczce.

Do testów poprosiłam o dwa produkty. Mianowicie jest to Permanentna kredka do oczu i Punktowy żel likwidujący zmiany trądzikowe.
Do testów zabrałam sie juz w dniu dostarczenia przesyłki bo byłam bardzo ciekawa kosmetyków.


KREDKA - OPIS PRODUCENTA



Podkreśla oczy i nadaje brwiom idealny kształt.
Permanentna kredka do oczu Permanent Eyeliner LAMBRE® ma specjalnie wypracowany aplikator, który idealnie zakreśla kontur oczu. Unikatowa jednorodna konsystencja konturówki pomaga bez większego wysiłku nanosić równe linie i stwarzać efektowny makijaż oczu, nie przeciążając delikatną skórę na powiece. Permanent Eyeliner szybko schnie, nie rozmazuje się, pozwalając cieszyć się tworzeniem makijażu i odbiciem w lustrze. Należy podkreślić, że Permanent Eyeliner łatwo się usuwa przy pomocy środków do demakijażu.

MOJA OPINIA: Permamentna kredka do oczu w kolorze czarnym nr 03
  • kredka, a raczej jak dla mnie pisak ma bardzo ładne eleganckie opakowanie (czerń ze złotym napisem) - wygląda na bardzo ekskluzywny kosmetyk


  • wygodny, dobrze wyprofilowany aplikator 

  • mozna namalować bardzo cienka, jak i grubą kreske


  • nie potrzeba duzej wprawy aby ladnie namalowac kreske (ja nie mialam nigdy wczesniej takiego eyelinera a poszło mi bardzo sparwnie juz za pierwszym razem, bez poprawek)
  • kredka moze nadawać sie również bo brwi, dla pokdreslenia ich kształtu, koloru  - ja mam odcien czarny i nie bede jej uzywala do brwi gdyz jestem blondynka i mam jasne brwi, do tego celu uzywam cieni w kolorze brązu
  • faktycznie kredka bardzo szybko schnie
  • nie rozmazuje sie
  • urzymuje sie CAŁY DZIEŃ na powiece





  • trudno ją zmyć np. pocierajac palcami, bardz śliną (pomalowałam sobie rękę i nie dało jej sie zmyć bez użycia płynu do demakijażu)
  • płyn do demakijażu zmywa kredke szybko i sprawnie

  • cena 24zł
  • dostepne są 3 kolory (niebieska, czarna i brązowa)

Drugi produkt to Krem-żel likwidujący zmiany trądzikowe 15 ml




OD PRODUCENTA:

Kosmetyki „TTO Line” są przeznaczone do kompleksowej pielęgnacji cery trądzikowej. Zawierają substancje łagodzące stany zapalne, regulatory mikroflory cery i gruczołów łojowych. Oprócz żelu punktowego jaki ja posadam, w sprzedazy jest jeszcze żel do mycia twarzy i tonik.

 Sposób użycia: Po dokładnym oczyszczeniu twarzy nanosi sie krem punktowo w miejsca pojawiania się wyprysków. Można delikatnie wklepać krem opuszkami palców. Stosuje sie codziennie rano i wieczorem.


MOJA OPINIA:
  • krem-żel posiada wygodny, dłuższy aplikator dzięki ktoremu łatwo nakłada sie punktowe kropki na twarz


  • tubka 15ml, giętka, z odkręcaną nakrętką
  • zapach delikatny i przyjemny
  • konsystencja żelowa - średnio przezroczysta, nie leje sie, trzyma sie w tym miejscu w jakim zostala nałozona

Akurat tak sie złozyło że mialam widoczne pozostałości po krostkach na twarzy. Nałozyłam żel zgodnie z instrukcją. Najpierw umyłam buzie żelem do mycia twarzy dla cery mieszanej, nastepnie przetarłam tonikiem naturalnym, a na koniec zaaplikowalam punktowo żel na wypryski.

Pierwszego dnia wypryski byly czerwone, bolące, jeden ropny.

DZIEŃ 1


PO NAŁOŻENIU ŻELU


Na drugi dzień wszystkie wypryski były kompletnie wysuszone, juz mniej zaczerwienione i nie były ropne. Moja wina byla tak ze sama sobie te suche strupki zdrapalam a moglam je jeszcze zostawic w spokoju. Ale ja juz taki nawyk mam.

DZIEŃ 2




Jestem pod ogromnym wrazeniem szybkosci i skutecznosci dzialania zelu na pryszcze. Dziś tez zaaplikuje sobie go i zobaczymy jak bedzie wygladala buzia.



Jak na sam początek jestem bardzo zadowolona z otrzymanych kosmetyków. Oba są bardzo fajne i beda mi słuzyły. O wydajności kredki przekonam sie dopiero za jakis czas, ale jestem pewna ze bedzie mi teraz towarzyszyła przy codziennym makijazu oka, bo juz mam dosyc malowania kreski cieniem, ktory i tak nie wytrzyma mi całego dnia.
Dziękuje Pani  Mariya i calej firmie Lambre za mozliwosc testowania tak dobrych kosmetykow. Mam nadzieje ze to nie ostatnia nasza współpraca.

Podoba sie Wam? Dajcie znać :))) Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Gratuluję i oby było tych współprac więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje i tez licze ze bedzie wiecej tych współprac :)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziekuje. naprawde jestem zadowolona z tych dwoch kosmetyków :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. ja rowniez nigdy nie słyszałam o tej firmie. przez przypadek natknełam sie na nia u jednej z blogowiczek i nie żałuje współpracy :)

      Usuń
  4. niestety ta firma mnie jakoś nie przekonuje:D moja koleżanka miała tusz do rzęs z tej firmy i mówiła, że był to najgorszy tusz jaki miała:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt że jeden kosmetyk nie przypadł komuś do gustu, nie oznacza ze firma ma złe kosmetyki. Jedna rzecz przypadkie a druga nie. Ja jestem bardzo zadowolona.

      Ja przekonalam sie ze najlepiej przekonac sie o danym kosmetyku na wlsnej skorze.

      Usuń
  5. Wow zazdroszczę współpracy:) o firmie nie słyszałam ale jak widze produkty godne zainteresowania się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są godne zainteresowania. Kredka świetna a żel naprawde daje rade

      Usuń
  6. Nie śłyszałam o firmy, ale kredka wygląda b. fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej firmie ale ładnie kredka wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bede skromna i napisze ze mi tes sie bardzo podoba

      Usuń
  8. Również testuję ich produkty i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje współpracy ;)
    ostatnio nie robię kresek na powiece, chyba czas do nich wrócić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mialam przerwe ale wydaje mi sie ze oko jeszcze piekniej wygląda z kreską

      Usuń
  10. Cześć, masz świetnego bloga . Ja dopiero zaczełam i chciałabym żeby wyglądam jak twój ...jakieś rady?? heh
    będe się na tobie wzorować jeśli moge ok???
    zaobserwowałam i mam nadzieję że ty też się odwdzięczysz... no wiesz początki sa trudne :)
    Pozdrawiam testerka-jakosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****