Obserwatorzy

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Przesyłkowo - zapachowa współpraca (perfum w formie talku????)

Hej.

W ostatnich dniach minionego tygodnia udalo mi sie nawiązać współprace z firmą ENCHANTEUR. Od razu napisze że jestem bardzo bardzo ciekawa próbek jakie dostałam do testów gdyż sa to perfumowane kosmetyki w formie balsamów i talku, które są w stanie zastapić prawdziwy perfum.





O samej przesyłce musze napisać to iż próbki w drodze mi sie nieco zniszczyly. Talki są całe natomiast pękły 2 balsamy i sie troche wymieszały. Czułam mega piekne zapachy zanim jeszcze otwarłam koperte.



Druga sprawa to taka że radziłabym firmie skorzystac z lepszych pojemniczków, chociażby zakręcanych gdyż bardzo cieżko sie je otwiera, w tłustych rekach jest to nawet niemozliwe oraz żeby napisy na pudełeczkach były najlepiej pisakiem niezmywalnym bo niestety sie rozmazują :((((((






Na razie to tyle, zabrałam sie już do testów w dzień kiedy przyszły i to nawet późnym wieczorem poniewaz szkoda mi było produktu ktory wylecial z próbek i pobrudzil opakowania. Wysmarowałam sie i mega pieknie pachniałam :))))


Pozdrawiam


27 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tych produktów:)
    Miłego testowania;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam te próbki i jeden pełnowymiarowy produkt ale na razie testuję próbki, są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie załapałam sie na pełnowartosciowy produkt :( szkoda

      a te próbeczki faktycznie są świetne. Piekne zapachy

      Usuń
  3. świetny blog, dziękuję za komentarz i ja również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię pomysł balsamu perfumowanego (najlepiej z ulubionymi perfumami), bo utrzymują się dłużej na ciele, no i można je rozprowadzić na większej powierzchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie jak piszesz :)) jak na razie jestem zachwycona :)

      Usuń
  5. strasznie fajnie tu u ciebie :) dziękuje za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem recenzji tych produktów :)
    Również obserwuję by śledzić rozwój wydarzeń^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe produkty, nigdy nie miałam z nimi do czytania. Czekam na szczegółową recenzję :) Dobrze, że zwróciłaś uwagę na mankamenty w wysyłce i pakowaniu produktów, taka informacja może być przydatna firmie :)

    Nie chcę żebyś mnie źle odebrała, ale proponuję sprawdzanie zamieszczanych tekstów, w jakimś edytorze, który wyłapuje błędy i literówki. Tak np. nie "zkorzystac" tylko "skorzystać", albo nie "narazie" tylko "na razie" Nie myśl tylko, że się czepiam, kiedyś dobra duszyczka i mi taką radę dała :)

    Dodaję do ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci bardzo za przydatny komentarz. Masz racje z tymi literówkami. Mam program do sprawdzania ortografii i literówek ale nie chce mi sie z niego korzystac. Szybko pisze i przekręty wychodzą ale masz racje musze to zmienić

      dziekuje i pozdrawiam

      Usuń
  8. Interesujące :) chętnie poczytam o nich coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie słyszałam o takich produktach ! są naprawde ciekawe

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed otrzymaniem tych próbek też nie. Jestem pod ogromnym wrażeniem i z sumiennością testuje :)

      Usuń
  10. Dziękuję za miły komentarz <3
    hmm. czekam na recenzję tych produktów, jestem bardzo ciekawa :)
    obserwuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. siemano. wreszcie wpadłam ,bo ma troche czasu :) dziękuję za twój komentarz u mnie :))))!!!!!!!!!!
    oczywiscie bardzo fajny wpis, ciekawi mnie ...
    i nie będe pisac że będę wpadac bo przecież wpadam heheh :)

    no i zapraszam- DEMORDIE.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękuje ze wkońcu wpadłaś ja do Ciebie też wpadam :)

      Usuń
  12. na pewno to ciekawe produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****