Obserwatorzy

środa, 16 stycznia 2013

Moje zdobycze lumpeksowe - duzo stylizacji

Hej.

Dzis przedstawiam Wam moje niektóre zdobycze lumpeksowe. Zaczne od tego ze moja lumpeksowa przygoda zaczęła sie niedawno. Secondhand odwiedzam od moze 3 miesiecy. W moim miescie jest sporo takich sklepów. Jedne mają fatalną odziez ze az sie dziwie jak mozna cos takiego sprzedawac ludzom a inne przyzwoita. Ja mam swoje 2 ulubione secondhandy do ktorych staram sie chodzic regularnie JAK MAM CZAS I ŚRODKI :)))))

Wahałam sie z umieszczeniem tego postu poniewaz wiem ze i tak nie dostaniecie tych rzeczy nidzie i są to unikaty, ktore bardzo ciezko dostac na szersza skale, ale wiele z Was mnie o to prosiło i widzialam tez na innych blogach ze taki post cieszy sie ogromnym zainteresowaniem. 

A moze i wy podzielicie sie swoimi perełkami lumpeksowymi.

Zaznaczam tylko ze zdjecia robiłam sobie za pomoca samo wyzwalacza bo niestety nie bylo nikogo kto by mogl mi popstykac fotki ale mysle sie nawet fajnie wyszly :))) I przepraszam za tło w postaci mojej kotki ale co znalazłam sobie miejsce na zdjecie to ona musiala wchodzic w kadr :))))



Sweterek 

Krój : rękaw 3/4
Hit - dwustronny
(Z JEDNEJ STRONY JEST BIAŁY W CZARNE KROPKI A Z DRUGIEJ CZARNY W BIAŁE KROPKI)



Na wieszaku wydawał sie zwyczajny ale jak ubrałam to sie zakochałam a do tego mozna nosic na dwa sposoby. Bardzo sie ciesze z tego zakupu.

Firmy Wam nie napisze bo nie było metki :))))




Sweterek George

Krój: rękaw 3/4
w dolnej części zapinany na 5 guziczków, lekko marszczony na ramionach, z dwiema małymi kieszonkami


Wycięcie w serek
Swerek długościowo do pasa




Żakiet oasis roz 34

Krój: długi rekaw
Kolor brąz - zdjęcie go troche rozjaśniło, jesr w rzeczywistości ciemniejszy

Bardzo ładnie dopasowany.
Dość krótki ale mi taki odpowiada
Z przodu zapinany na 1 guzik
Posiada dwie małe kieszonki


tył zakonczony lekką falbanką






Szalik H&M

Krój: marszczony szalik
dlugość około 2 metry



szalik dzieki temu że jest marszczony bardzo ładnie układa sie wokól szyi

nie gryzie, nie drapie



Sweterek next

Krój: rekaw 3/4
Kolor biały


Długość do pasa
Zapinany na guziki, posiada dwie małe kieszonki





Szal H&M

Krój: wełna, długość około 2 metry
Nie gryzie, nie drapie
Bardzo ciepły

Kolor jasny szary, przeplatany srebrną niktą
na koncu frendzle




Sweter Mixin roz S

Krój: długi sweter za tyłek
Kolor: kremowy
Zaminany na guziki, można tez zwiazac pasek


Góra swetra ładnie opada na ramiona


Płaszczyk Secect

Krój: płaszcz do pasa, posiada kaptur
lekko rozkloszowany 
zapinany na 5 guzików z czego trzy są na wierzchu od szyi a 2 zapinane od środka że ich nie widać



podszyty sliczną różową podszewką :)))


pod tymi trzema guzikami są jeszcze dwa zakryte górną warstwa płaszcza
przez to plaszcz sie rozkloszowuje





I jak sie Wam podobają moje zdobycze??? Ceny są różne ale naprawde niewielkie. Do 15 zł za jedną rzecz. Najgroższa był chyba płaszczyk. A wy kupujecie rzeczy w secondhandach???
Pochwalcie sie swoimi zdobyczami.
Pozdrawiam



30 komentarzy:

  1. fajnie rzeczy:) ja jako wielbicielka sh bardzo lubię oglądać takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze sie...to nie ostatni post tego typu. widze ze cieszy sie spora ogladalnością

      Usuń
  2. Świetne łupy! Ja kocham sh, a że moja mama ma właśny to często z tego korzystam (możesz zobaczyć w moich postach z haulami :)) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ze macie wlasny sh. mozesz na bierzaco wyłapywac ciekawe ciuchy. na pewno zobacze twoje ciuszki dzieki

      Usuń
  3. Super post, ja też uwielbiam te sklepy, właśnie wróciłam z łowów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie pokaz co kupilas :))) chetnie poogladam

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. mi tez sie podoba i dodatkowy plus ze jest dwustronny

      Usuń
  5. Żakiet bardzo mi się podoba:) Super łupy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio bardzo lubie żakiety...kiedys wydawalo mi sie ze to tylko nadaje sie do biura

      Usuń
  6. Super zakupy,wyglądasz w nich świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie posty, sama też czasem pokazuję swoje zdobycze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rowniez chetnie ogladam takie posty. wiem ze nie mozna kupis takich samych ale fajnie popatrzec jakie cuda sa w sh

      Usuń
  8. szale mi się bardzo podobają. i ten sweterek w kropki :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko świetne, ale żakiecik jest odlotowy...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ubrania :)
    bardzo podoba mi się szalik
    ja też obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki. kolejny post ze zdobyczami z sh w nastepnym tygodniu. zapraszam

      Usuń
  11. Biały, krótki sweterek jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za odwiedziny :)

    co do zakupów w sh to UWIELBIAM!!!
    Niestety,w związku z przeprowadzką do innego miasta zaprzestałam takich zakupów(nie całkowicie),ponieważ w mojej nowej miejscowości są tylko 2 takie sklepy,z rzeczami wycenionymi,wcale nie tanimi...
    A w mojej miejscowości potrafiłam wyszperać prawdziwe perełki za 1-2zł :D :D
    obserwuję,bo czekam na więcej takich postów jak ten :)
    Karina-Kariblog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo. na pewno beda kolejne takie posty bo widze ze ciesza sie ogromną oglądalnościa.

      masz racje czasem za naprawde małe pienądze mozna kupic świetne rzeczy.

      w mojej miejscowosci jest pełno takich sklepów ale ja nigdy tam nie zagladalam bo nie umialam zwyczajnie szperac w tych ciuchach, na szczescie to sie zmienilo i tydzien w tydzien jestem w moich ulubionych sh

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo. w przyszłym tygodniu kolejny taki post

      Usuń
  14. Fajne łupy, szkoda że nie mam czasu na buszowanie po lumpeksach :( zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rzeczy :) ten pierwszy sweterek w groszki mega :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****