Obserwatorzy

wtorek, 18 września 2012

Coś dla lubiących robić z niczego - coś... - koszyczki z papierowej wikliny

Hej.

Tym razem post dla tych którzy gdy mają troche wolnego czasu, odrobinę talentu i chęci, lubieja zrobić z niczego coś:))))) Moją inspiracją byly ręcznie wypłatane koszyczki z papierowej wikliny ktore w cudowny sposob tworzy bratowa mojego chłopaka. Jednak z braku czasu nie byla w stanie mi zadnego zrobic wiec zawzięta Sylwia sama postanowila sobie cos takiego zrobić.




Trochę poszperałam na necie i znalałam. Nie bede sie za duzo rozpisywała co to jest papierowa wiklina tylko po prostu odeśle Was do filmów gdzie wszystko ladnie jest opisane i opowiedziane.

Nie ukrywam że nad pierwszym w moim zyciu wlasnorecznie wyplatanym koszyczku stracilam niesłychanie duzo nerwów i byly chwile zwatpienia i rezygnacji ale wkoncu sie udało. Pierwszą część koszyczka niestety wyrzucilam do kosza bo zwyczajnie mi nie wychodziło, ale poszłam spac i na drugi dzien juz ze spokojem ponownie zasiadłam do pracy. Mialam urlop i duzo czasu wiec nie poddawałam sie:))))))))))))))))


                                        JAK ZROBIĆ PAPIEROWĄ RURECZKE...tutaj
 
Co wogóle bedzie Wam potrzebne:
- albo biało - czarne zwykłe gazety, albo zwyczajne ulotki jakie znajdujecie codziennie w skrzynkach. Wazne zeby NIE BYŁY ślizgie
- klej najlepiej w sztyfcie
- wykałaczka, najłepiej dłuższa
Te 3 rzeczy wystarcza zeby stworzyc podstawe do dlaszej pracy czyli papierowe rurki. Tutaj macie filmik jak to sie zwja:)))))))))))))))))))))
Inne rzeczy ktore potrzebujecie ale to juz po wypleceniu koszyka to jest wszystko to czym udekorujecie koszyk tzn kolorowe farbki:)))))))))))))))


                          JAK ZABRAC SIE DO WYPLATANIA KOSZYKA...tutaj
 
                                                                    TO MOJE DZIEŁO:)))))))))))))))))





Nie jest w prawdzie super doskonałe i ma jakies tam wady ale jak na pierwszy raz naprawde jestem z siebie dumna i bardzo mi sie moj koszyk podoba. Chcialm zaznaczyc ze jest wiele technik i ściegów zaplatania ale ja wziełam taki ktory najbardziej rozumialam i najprosciej byl wytłumaczony na filmikch:)))))))))
Oczywiscie nie poprzestałam na tym i zrobiłam tez inne rzeczy ale to w innym poście na który równiez zapraszam:)))))))))))))





                                                                                                                                     Pozdrawiam

26 komentarzy:

  1. Super pomysł, a dziś widziałam takie koszyczki z papierowej wikliny w sklepie za około 20 zł :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. piekne staranne koszyki robi bratowa mojego chlopaka. to jest moj pierwszy koszyk ale nie zaprzestam na tym...zrobie inne bardziej staranne i ladniejsze:))))

      Usuń
  3. Super sprawa, ale strasznie dłuuuugo to musi trwać, co ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo czasu zajmuje skręcanie rurek z papieru a sam koszyk to kwestia kilku godzin:))))

      Usuń
    2. Kwestia kilku godzin :D Hohohoh, mówisz to z taką lekkością, podziwiam zapał.
      Buziak :*:)

      Usuń
    3. dobrze ze mnie nie widzialas podczas wyplatania tego koszyka:)))) kłębek nerwów...bez kija nie szło do mnie podejsc...wszystko mnie draznilo...pół koszyka wyrzucilam bo stwierdzilam ze zle robie i od nowa...masakra

      Usuń
  4. ale świetny :) i praktyczny
    i fajny kolor ma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor ma taki jak mam sciany w pokoju:))) zostalo mi sporo farby:))

      Usuń
  5. świetnie i pomysłowo ....z wolnym czasem gorzej :))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jej świetny koszyczek, wygląda tak samo jak koszyk z sklepu
    może i ja się zdecyduję zrobić taki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam naprawde...ja mam jeszcze duze braki ale trening czyni miastrza:)))

      Usuń
  7. Ale super! Wlaśnie czegoś takiego potrzebuję na pędzle:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny jest, potrzebuję czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wcale nie widać że jest robiony z papieru ;o świetny

    OdpowiedzUsuń
  10. martynagrzelak1992@wp.pl
    lub martyna.borowiecka92@wp.pl

    przepraszam ze tak pozno zauwazylam

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezłe! Chyba zrobię przyda się:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne, za koszyczek niebieski i okrągły zapłaciłam 24 zł! A tu proszę, nawet dużo ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie bajerki:) Mam tyle klamotów, że coś takiego na pewno by się przydało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo! Ja mam dwie lewe ręce do takich rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Super koszyk :)) podoba mi się :) może też taki zrobie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****