Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

Kosmetyki za darmo - Jonson's baby...


Hej.

W środe czekala na mnie kolejna mila przesyłka. Jakis czas temu zamowilam sobie próbki kosmetykow Jonson's baby




W przesyłce oprocz kosmetykow jest rowniez ksiazeczka ktora w ladny sposob opisuje wlasciwosci produktow, sklad, przeznaczenie,  jest wiele porad i ciekawych informacji.

Produktów w paczce jest 4





  • dwa są o pojemnosci 50ml : jest to mleczko pielęgnujace i łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1.




  •  oraz dwa produkty po 15ml: krem pielegnujacy i ochronny krem przeciw odparzeniom

Wieksze produkty czyli mleczko i plyn sa w formie buteleczek a te mniejsze w formie tubek.

Na pierwszy rzut oka jestem zadowolona. Najbardziej z pieknego, delikatnego zapachu kazdego produktu...pachna jak dzidzius po kąpieli:))))))))))))) Pierwszy test bedzie juz dzisiaj. Płynem do ciała i wlosów umyje własne włosy i zobaczymy jak sie sprawdza. Wiele dziewczyn majacych przetłuszczajace wlosy myją glowe w szamponach dla dzieci o przyjaznym, nieszkodliwym i lagodnym skladzie. Produktu jest na tyle "dużo" ze starczy na kilka prób mycia:)))) Jesli sie sprawdzi kupie wersje pełnowartościową.


                                                                                                                           Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Ten zapach musi byc super;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam niemiłe przygody z tymi kosmetykami, nie raz już mnie podrażniły :/


    http://bb-cake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. całkiem fajne produkty ;)
    Twoja obserwacja chyba się nie zapisała coś, bo nigdzie jej nie ma ;)
    zapraszam do wzięcia udziału u mnie w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super przesyłka. Milutkie te buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja mam te próbki, tan krem przeciw odparzeniom fajnie sprawdza się na wszelkie drobne ranki w obrębie twarzy (wysusza, tamuje krwawienie i wydaje mi się że działa antybakteryjnie) i na podrażnienia po depilacji :).

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne kosmetyki, ogólnie uwielbiam produkty johnson's. naprawdę nawilżają :)
    świetny blog i na pewno zaczynam obserwować:) zapraszam również do mnie jeżeli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. zamówiłam już jakiś czas temu ale nadal nie doszło. zawartość super

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakbyś dostała jeszcze oliwkę, to i sama byś z niej skorzystała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię wszystkie szampony, oliwki itp itd dla dzieci. tak miło pachną dzieciństwem, przeszłością. Ile taka przesyłka do Ciebie szła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no czekalam dosyc dlugo...juz myslalam ze nie przyjda...czekalam z dwa tygodnie:)

      Usuń
  10. też ostatnio dostałam ten zestaw próbek ;)
    zainteresował mnie Twój blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****