Obserwatorzy

wtorek, 4 września 2012

Remont c.d :)))))) - zakończony...

Remont c.d :)))))) - zakończony...


Hej.
Dzisiaj wstawiam obiecane zdjecia po remoncie. Wszystko sie udało i naprawde jestem zadowolona z efektu. Dzieki mojemu chłopakowi wszystko poszło łatwo i sprawnie. Nockę spedzam juz u siebie we własnym łóżku.


Półka kupiona w sklepie Drewdom za 60zł.




Na półce znajdują sie dwie ramki na zdjęcia ktore kupiłam w pepko za 6zł jedna.




Dwie ramki na 3 zdjęcia  o wym. 10x15 również z pepko. Koszt jednej to 9,99zł 



Dmuchawiec jeszcze czeka na przyklejenie na scianę:)))))))))))))) Tu juz w wersji wyciętej.



A na koniec moj kot Maryśka:))))))))

                                                                                  Pozdrawiam



20 komentarzy:

  1. Ojej. uwielbiam takie gadżety:)
    Ps. Mam podobny kolor ściany, tylko bardziej malinowy, jest cudowny!

    Mrau. jaki śliczny kot, kocham wszystkiego kociaki, mój niestety jest już tam na górze :([*]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję kochana za odwiedziny i subskrycję :) równiez subskrybuję twojego bloga :) i życzę powodzenia w blogowaniu - będziemy sie wzjamnie wspierać w trudnych początkach :D
    ciekawa jestem jak te naklejki wyglądają na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dobrze pójdzie to jutro naklejka bedzie na scianie i dodam zdjęcie:))))))

      Usuń
  3. no hej :* ładne te ramki na zdjęcia, i dobry pomysł z tym dmuchawcem na ścianę :) a kotek wydaje się być znudzony i zmęczony tym remontem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. CZAJA SIE I CZAJE NA TĄ RAMKE Z PEPCO,WIDZE ,ŻE PIEKNIE SIE PREZENTUJE,WIEC JA JUTRO KUPIE

    OdpowiedzUsuń
  5. również obserwuję ;) też mam naklejki na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyśli mi naklejkę jaka masz:))) chetnie zobacze

      Usuń
  6. Piekny kolor scian i te dmuchawce beda wygladac super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki ładny kolor ściany :) obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Maryśka jest booooska!!! :)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kolor ścian i kotek słodki:) także obs:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę remont jak najbardziej udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak udał sie i przeszedł szybko i sprawnie:))) jestem w szoku ze wszystko poszło tak jak chciałam

      Usuń
  11. swietny kolor scian tez mam w tej kolorystyce :)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam dzisiaj te ramki w Pepco :) ładniutkie są :) widać, że remoncik udany :)) buźka :*

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****