Obserwatorzy

piątek, 28 września 2012

Podziękowania - ponad 100 obserwatorów

Hej.

Dzis krótko zwięźle i na temat.
26.08.2012 założyłam bloga i napisałam pierwszy moj post. Minął miesiąc a co za tym idzie zawitało u mnie juz ponad 100 obserwatorów.
Z tego tytułu chciałabym Wam wszystkim podziękować za ogladalność, za miłe komentarze, porady, wskazówki, sugestie. Jest mi naprawde miło. Jest to dla mnie znak że to co robie komus sie podoba, że moje wypociny nie idą na marne:)))


Nie przestawajcie pisać, komentować, obserwować. Moze przez kolejny miesiac znowu kolejna 100 Was przybędzie:))))

Chciałabym Wam za to podziekować w postaci konkursu - rozdania na moim blogu:)))))))) Co o tym myslicie???? Piszcie!!!!!
                                                                                                                                       Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Wow gratuluję tylu wejść ! ;D

    zapraszam do mnie :
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Oby było ich jeszcze więcej. :) masz ochotę właśnie na obserwowanie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Jestem jak najbardziej za :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję.
    Również obserwuję iz apraszam.

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****