Obserwatorzy

środa, 19 września 2012

Crema al latte - mleczna odzywka do włosów



Hej.

Dzis znowu kosmetycznie. Recenzja odżywki- maski do włosów Crema al latte z firmy  Kallos Serical. Produkt ten nazywany jest w różnorodny sposób: jako maska do włosów, krem do włosów albo po prostu odżywka. Przez ten o to sposób różnie mozna ją stosować..przynajmniej ja tak robie:))))))))))))

Odżywke kupiłam dobry rok temu od mojej fryzjerki w salonie fryzjerskim za 25zł. Nigdy wczesniej o niej nie słyszałam i nigdzie jej nie widziałam. Włosy miałam osłabione, elektryzowały sie były szorstkie wiec mi ja poleciła.

Pierwsze co to zaskoczyła mnie jej duża pojemnośc bo ma 1litr=1000ml. Odżywka jest ważna 12 miesiecy od daty otwarcia. Ja kupilam ja w marcu wiec do marca tego roku byla wazna. Do tego piękny zapach - dla mnie to zapach budyniu smietankowego z nutką kokosu:)))))))
 Z początku używałam jej regularnie co dwa mycia w ten sposób ze po umyciu głowy szmponem i spłukaniu nakładałam ja we włosy troche potarłam i od razu skłukiwałam i tak robilam bardzo bardzo długi czas. Widzialam ze niby te wlosy lepiej wygladaja dobrze sie rozczesuja ale z biegiem czasu odstawilam ja bo nic wiecej nie widzialam zeby robila i wlosy znowu staly sie takie jakie byly.

Jednak odkryłam że ta odżywke mozna stosowac jako maske. Ostroznie do tego podeszłam bo moje wlosy sa bardzo przetłuszczajace i myslalam ze mi je obciazy jeszcze bardziej. Po umyciu głowy szamponem i po spłukaniu nałozyłam maske od połowy długości włosów do samych koncówek, nałozyłam folie( w moim przypadku byla do zwykla reklamówka) i tak trzymalam to 20-30 min. Potem spłukałam i włosy gdy wyschły wyglądały super. Do dnia dzisiejszego uzywam tylko tego sposobu:))))))





Podsumowując ZALETY MASKI:

  • nadaje miekkość, gładkość włosom
  • łatwo sie rozczesują
  • podczas nakladania na mokre wlosy sprawia ze same sie rozplątują
  • są odżywione
  •  włosy są gładkie
  • ślicznie pachna włosy nawet jak juz nie ma maski na głowie
  • włosy są lekkie
  • niska cena za takie duze opakowanie
  • konsystencja średnio gęstego budyniu

MINUSY MASKI:
  • duza pojemnosc dla niektorych moze byc minusem bo maska naprawde starcza na ponad rok i jesli ktos nie myje czesto wlosow napewno sie przetermunuje jesli nie bedzie uzywal z kims na spółkę
  • dostepnośc: w moim przypadku tylko na allegro

Widziałam na allegro ze pojawiaja sie juz zestawy masek ktore maja pompke i uwazam to za super rozwiazanie, bo wybieranie z tego pojemnika nie dokonca jest higieniczne:)))))))))))

                    ODŻYWKA DO KUPIENIA W DUZYM ZESTAWIE Z POMPKĄ...tutaj

UWAGA!!! Nie radziłabym uzywac tej maski- odżywki w formie nakładania na włosy pod czepkiem bardzo czesto bo mi po jakis dwuch wygodniach zaczeły puszyc sie włosy. Trzeba dac wlosom troche przerwy, uzyc innych kosmetykow i za jakis czas ponownie do niej wrocic. (tak sie zdarzyło w przypadku moich włosów bo musze myc je bardzo czesto)


                                                                                                                                      Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. o musze wypróbować ta maskę :)
    bardzo fajny pościk
    buzka;*

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie w ogole sie nie sprawdzila- a pachnie bardzo ladnie- tyle tylko dobrego moge o niej napisac:-p

    no i ja dalam za nia chyba 12 zł w hebe..wiec troche przepłaciłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ją kupiłam w zeszłym roku w marcu i wtedy takie były ceny a teraz wiem ze jest o raz tańsza i jak kupie ją znowu to tez za tańsze pieniądze

      Usuń
  3. miałąm polecam! uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowniez polecam;) Pierwszy raz zakupilam ja za 16zl teraz ostatnio za 20 wiec zdrozała;)) u fryzjerki zawsze drozej, ja swoja zawsze w hurtowni kupuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o niej i pojawia się coraz częściej na blogach może warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tytule myślałam, ze będzie to post o jakiejś pysznej kawce;)
    Też mam wieeeelką odżywkę i myślę sobie, ze takie pojemności nadają się tylko do zakładu fryzjerskiego.

    OdpowiedzUsuń
  7. hmm ciekawa;D tez szukam czegos na wlosy :) zamowiłam sobie maske taka z kokosem i zobacze jak dziala podobno jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnie teraz jej używam, mam tą mniejszą wersję, na razie jestem zadowolona z działania i do tego pięęęęknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****