Obserwatorzy

sobota, 29 września 2012

Zielono mi:))) Butterfly lakier za 2 zł

Hej.

Dzis kolejny kolorek lakieru z firmy Butterfly. Tym razem padło na zieleń. Pisząc krótko i zwięźle lakier zachował sie tak samo jak ten poprzedni LINK TUTAJ
W dobrym stanie wytrzymał 3 dni, a 4 dnia odprysął na dwóch palcach ale ze względu na to że złamał mi sie paznokieć:(((((




Bardzo lubię te lakiery. Maja śliczne kolory dostepne w szerokiej gamie kolorystycznej i są tanie. Lakier który naprawde bez ściemy starcza 3 dni w bardzo dobrym stanie to przyznajmy sie szczerze to rzadkość.
Nie używam żadnych baz pod lakier, przyspieszaczy schnięcia ani utwradzaczy.

1 warstwa lakieru schnie w kilka sekund druga potrzebuje troche wiecej. Za cene 2 zł za lakier mozna sobie pozwolic na wszstkie kolory jakie nam se podobają:))))






                                                                                                                                      Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Nie znam akurat tej marki,a le wielu w kosmetykach nie znam, na pewno kolor przykuwający
    ***
    Zawsze zapraszam do siebie.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek choć o marce nie słyszałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś lakier z tej firmy.
    JAk za taką cenę ... warto go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, ale kilka razy się zawiodłam na kosmetykach tej firmy więc raczej się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczny kolor :) nie mialam jeszcze lakierow z tej firmy ale chyba wyprobuje :) zapraszam do nas http://kiisblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie znam marki.. gdzie ją dostać? bo cena śmieszna jak na taki efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dostałam w prywatnej drogerii. bys musiala troche pokukac:))))

      Usuń
  7. świetny kolor!!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam takiego kolorku na paznokciach nigdy, ale kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****