Obserwatorzy

piątek, 7 września 2012

Okleina samoprzylepna z Biedronki - efekty pracy...

Okleina samoprzylepna z Biedronki - efekty pracy...


Hej.

Pamiętanie jak pisałam Wam przed remontem że kupiłam okleine samoprzylepną z Biedronki bo mialam uszkodząną ławe i chciałam cos z tym zrobic????????








Okleina sama w sobie ma ladny połysk. Była dostępna w 4 wariantach kolorystycznych. Ja potrzebowałam najjaśniejszej. Z wewnetrznej strony ma wydrukowana instrukcje obsługi i szachownice dzieki której latwo mozecie przyciac interesujacy was kawłek paska.

Nie wiedzialam jakie beda efekty czy to faktycznie bedzie dobrze wyglądało...


Mebel przed.....







Mebel po...






Wydaje mi sie ze efekt wyszedł zadawalający i mebel w tani sposob jest naprawiony:)))



Oczywiscie POMÓŻCIE w zbieraniu gwiazdek w ShinyBoxie:




                                                                                                                         Pozdrawiam

33 komentarze:

  1. bardzo fajny efekt-no mebelek jak nowy:)
    ciumy:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sposób na odnowienie mebli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle, i mebel jak nowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie mebel jak nowy - fajna i przydatna rzecz:))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To się nazywa wszechstronna dziewczyna, nawet mebel naprawi. Wspaniały blog.
    +Obserwuję. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie to wyszło :)

    cały blog bardzo fajny, dołaczam do grona obserwatorów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę i nie trzeba od razu mebli starych spisywać na straty;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super!:) jednak okleiny do moich komód w ciemnym kolorze nie moge znalezc;/ nawet te mazaki do mebli nie pomagają
    wygraliśmy konkursik:)
    więcej w nowej noci. zapraszam
    barwamiteczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o jaaaa szacun ! pięknie Ci to wyszło ! nie widać nawet śladu po uszkodzeniu :)))

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra robota! ;)

    Co powiesz na wspólne obserwowanie?

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję pięknie i również dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam te okleiny w biedronce, bardzo ładnie Ci to wyszlo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. samodzielność, pomysłowość, pracowitość to właśnie cenie w innych ;)
    fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana,
    odpowiadam na Twoje pytanie dotyczące jak zrobić podstrony na blogu. wchodzisz na blogera i tam masz z boku takie menu, statystyka, zarobki, uklad oraz strony. Wchodzisz w "strony" i dodajesz sobie takie własnie podstrony. Nie wiem czy wytłumaczyłam to jasno, jakbyś miała jakieś pytania to pisz :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt wyszedł naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. efekt jak najbardziej zadowalający ;)))
    dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak tez mnie dodasz ;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuje za odwiedziny :)
    Efekt zdecydowanie na plus. ;)
    + Również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł ;)

    Obserwujemy? Daj znać, jeśli jesteś zainteresowana ;)

    Love, Jackffy
    jackffy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pomysł z tą okleiną:) też już kiedyś z niej korzystałam i rzeczywiście wyglądało prawie jak nowe:) jeśli jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją to daj znać:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Korzystałam już nie raz z takich oklein. Dostępny jest bogaty wybór kolorów. Można coś ulepszyć, bądź naprawić tanim kosztem. Fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak korzystalam pierwszy raz i nie wiedzialam jaki bedzie tego efekt:)))) ale udalo sie :)))

      Usuń
  21. Musze wziąć się w garść i podreperować co nieco co nieładnie wygląda,wyszło idealnie
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  22. No, no, no :) Elagancko- jak nówka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. A wie ktoś czy można jeszcze gdzieś kupić tą okleine, źle sobie wyłączyłam i mi brakło :-(

    OdpowiedzUsuń
  24. A wie ktoś czy można jeszcze gdzieś kupić tą okleine, źle sobie wyłączyłam i mi brakło :-(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. Mebel wygląda teraz naprawdę ślicznie :) Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  27. tamta okleina sprzedawana w biedronce 10 lat temu, była całkiem ładna i trwała. Niedawno kupiłem w Biedrze tez okleine drewnopodobną, taka ciemnobrązową 90x200cm za 11,99 zł i tragedia. Okleiłem tym stolik i lakier z okleiny ściera się za każdym dotknięciem.Ślady po przejechaniu kubkiem, po położeniu pilota od tv. Nie ma sensu. Okleina tania, ale teraz trzeba ją zrywać, czyścic stolik z kleju i nakładać nowa okleinę. Albo wyrzucić stolik na śmietnik - przez okleinę, która kosztowała 11,99 zł. .

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****