Obserwatorzy

niedziela, 23 września 2012

Na sprzedaż - podręczniki:)))))))))))))) zapraszam

Hej.

Dzisiaj post zupełnie o czym innym. Nie chciałam go tu umieszczać ale skoro blog jest o wszystkim moze akurat komus sie przyda cos z oferowanych rzeczy.

Na stronie Tablica. pl umieściłam ogloszenia podręczników. Ja juz szkołę skończyłam jakiś czas temu. Książki leża niepotrzebnie a moze komus by sie przydały. Daje Wam linki na poszczególne strony.

Wszystkie książki są uzywane. Średnio zniszczone, widac ślady użytkowania. Przystępne ceny.
Ksiażki są tylko do szkoły średniej:)))))))
Ceny podane w ogłoszeniu są cenami netto tzn ze doliczam jeszcze koszt przesyłki.

J.POLSKI "Przeszłość to dziś"

J.POLSKI "Przeszłość to dziś"

BIOLOGIA zakres rozszerzony

J. ANGIELSKI ENGLISH NEW FILE

J. HISZPAŃSKI

MATEMATYKA

BIOLOGIA - ZAKRES PODSTAWOWY

FIZYKA

J. ANGIELSKI

WOK WIEDZA O KULTURZE

TECHNOLOGIA INFORMACYJNA

PRZYSPOSOBIENIE OBRONNE ZESTAW

J. POLSKI


W razie jakichkolwiek pytań piszcie w komentarzach albo w wiadomosciach prywatnych:))

                                                                                                                                           Pozdrawiam

2 komentarze:

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****