Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

Zdobycz z secondhandu...żakiecik-marynarka

Hej.

Dzisiaj szybki post na temat zakupów w lumpeksie:))))). Przyznam sie szczerze ze nie jestem jakąś nalogową maniaczka kupowania w tych sklepach bo nie mam czasu tam chodzic i buszowac. Wiem i widzialam jakie cuda znajduja inne dziewczyny i tylko pozazdroscic.
Jednak pewnego razu znalazłam sie w lumpeskie i znalazłam moja perełke.

Żakiecik z firmy H&M z którego jestem niemilosiernie zadowolona, kosztowała całe 10 zł.




Kolor ma ciemny szary. Zapinany na jeden guziczek z przodu. Z przodu również dwie malutkie kieszonki:))) Nie chce sie wierzyc ale nówka sztuka. Nie noszony, z metką i guziczkami w komplecie...no bylam mile zaskoczona...
Od wewnatrz sliczna podszewka. A z tyłu pasek na dwa guziki.






Są dwa sposoby noszenia. Albo tak jak na zdjęciu 1 z rękawami podwinętymi, albo jak zdjęciu 2 rękawy normalnie rozwinęte do dołu na długość.








Zachęcam do kupowania w secondhendach bo naprawde mozna zlaleźć piękne ładne rzeczy i w bardzo niskich cenach:)))))))))

                                                                                                                             Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. Właśnie muszę kupić sobie jakąś fajną, małą czarną marynareczkę. Twoja jest extra i z tego co widać w bardzo dobrym stanie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny :> trzeba mieć czas na takie zakupy, ale czasem można wypatrzyć coś naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ... rewelacyjny ten żakiet :) ja też czasami zaglądam i nieraz coś wynajdę :))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietna zdobycz...ja tez lubie buszowac w lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też muszę się wybrać do jakiegoś sh bo dawno nie byłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, że ja nie mam cierpliwości i nigdy nic nie wyszperam. Nieudacznik ze mnie chyba...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba jutro ide na łowy :d Drugi raz w tym tygodniu :P
    Ostatnio sporo upolowałam, mam nadzieję, że jutro też.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie jestem zwolenniczką sh, ale muszę w końcu to zmienić, bo widuję ile dziewczyn się ubiera w tych miejscach i jakie ciuchy zdobywa to faktycznie tylko pozazdrościć :)
    Bardzo fajny, no to udało Ci się nieźle ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacja!!

    zapraszam do siebie

    barwamiteczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nówka??? Ależ ci się trafiło:)
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny ja kupuję głównie w sh ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupuję w sh. Świetny żakiet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie się czasem wybrać do sh. Można tam naprawdę ciekawe rzeczy znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna marynarka, ładnie wykończona :) ja nie mam czasu na bieganie po SH, ale moja mama czasem cos mi upoluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja muszę się w końcu wybrać na małą rundkę po sh ale czasu jak na złość ciągle brak ;p

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****