Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

Coś dla podniebienia:)))))...

Coś dla podniebienia:)))))...

Hej.

Skoro blog ma byc roznotematyczny to dzis cos dla podniebienia. Przekąska szybka, smaczna i na kazda kieszen i mozliwosci kulinarne.
Oczywiscie na ten pomysl jedzonka wpadl moj chlopiec. Ciagle sie je to samo to dla odmiany cos lekkiego.


Jajka faszerowane ze szczypiorkiem.

Przepisow na takie jajka jest mnóstwo. Nawet nie potrzebny Wam przepis ale wyobraźnia. Możecie wykorzystac wszystko co macie w lodówce:)






Potrzebujecie: (to co ja dałam)
  • jajka (od was zalezy ile)
  • 2 łyżeczki majonezu
  • 2 łyżeczki koncentratu
  • 2 łyżeczki chrzanu
  • pokrojony szczypiorek
  • sól pieprz i np. oregano albo bazylia
Jajka gotujecie na TWARDO -to bardzo wazne. Obieracie z łupinek. Kazde jajko przekroic trzeba na pól i z kazdego wyciagnac żółtko do oddzielnej miseczki. Do żółtek dodać majonez, chrzan, koncentrat, szczypiorek i przyprawy do smaku. Wszystkie składniki pomieszać zeby powstała papkę (najlepiej blenderem albo widelcem) Przy uzyciu łyżeczki, przygotowany farsz powkładac w jajka, w miejsca po żółtkach. Mozna udekorować calosc pietruszką dekoracyjną. I gotowe.





Życzę smacznego:))))))))))))))

                                                                                                                                     Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. robię jajka faszerowane przesmażonymi pieczarkami, plus szczypior, żółtka, majonez i oczywiście sól, pieprz do smaku ;)
    bardzo mi smakują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie tez chcialam zrobic z pieczarkami ale miałam ich mało bo robiłam jeszcze risotto, ktore tez niedługo wrzuce na bloga:))))

      Usuń
  2. ja robiłam w sobotę jajka faszerowane ale pieczarki,cebulka (podsmażone na patelni)majonez, zoltka, pieprz sol i szczyiporek - czyli praktycznie tak jak koleżanka wyżej tylko, ze plus cebulka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie pyszności:) na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za obserwowanie:) Jajeczka wyglądają przepysznie! I kolorowo, aż chce się zjeść.

    OdpowiedzUsuń
  6. pychota! ;) ja dodałam zdjęcia natury - fotografia to moja pasja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądają, a na pewno jeszcze lepiej smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniami :D:D obserwuje też!
    a do Venus napisałam sama, na profilu Facebookowym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam jajka pod każdą możliwą postacią. Przyznam, że faszerowałam już wieloma 'pastami' ale tego wariantu jeszcze nie znam. Wygląda obłędnie apetycznie, a ja jeszcze nie jadłam obiadu...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne <3 narobiłaś apetytu ! :)
    dodaje do obserwowanych :) liczę na rewanż ;>
    zapraszam na mojego bloga http://patrysiek16.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale wspaniały pomysl!!!
    Obserwuje z przyjemnością:):*
    ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
    pozdrawiam:):* i jak zawsze zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pysznie wyglądają! Również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jajeczka wyglądają bardzo smakowicie:)
    Bardzo fajny blog:)

    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)
    +Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również obserwuję :-).
    Robię się głodna jak patrzę na te jajka :-D.

    OdpowiedzUsuń
  15. I joined your blog...and you have a nice blog. Your white cat, is acting like mine. They must be cousins, from so far back. (

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam je!!!!!! mmmmm ale bym sobie takie zjadla :p

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****