Obserwatorzy

czwartek, 27 września 2012

Odzywka na włosy - dzieło własne:)))

Hej.

Dziś coś z wersji ZRÓB SOBIE SAM:)))
Przedstawiam Wam przepis na maseczke do włosów z wykorzystaniem
  • olejku rycynowego (mozna kupic w kazdej aptece, koszt około 2-5 zł w zaleznosci jaki duzy)
  • soku z cytryny
  • 1 żółtka z jajka





Zacznijmy od tego ze maseczka ma za zadanie nawilzyc nasze włosy dzieki olejkowi, nabłyszczeć dzieki cytrynie i  odżywic i wzmocnić dzieki jajku - ŻÓŁTKO (zawiera najwiecej substancji, witamin, fosforu i zelaza potrzebnego naszym wlosom)

I zaczynamy.
  •  Do miseczki wbijamy odzielone od białka żółtko,


  • nastepnie dolewamy 1 łyzkę stołową soku z cytryny (uwaga na petki)


  • i na koniec 1 łyzka stołowa olejku rycynowego.




Wsztstkie składniki mieszamy ze soba do momentu uzyskania jednolitej konsystencji. Jesli wydaje wam sie zbyt gesta mozecie dolac odrobine wody(lepiej sie bedzie rozprowadzała po włosach)








Nalezy na wilgotne włosy od połowy nie od nasady głowy, nałożyc nasza maseczke aż do końcówek, na ktore moze przypasc wiecej produktu bo one z reguły sa najbardziej przesuszone i zniszczone. Nastepnie owijamy głowe folią i ręcznikiem żeby włosy miały cieplutko. Trzymamy w ten sposób 30 minut maseczke na głowie. Nastepnie 2 razy obficie myjemy włosy.

Gwarantuje ze wszystko ładnie zejdzie. To nieprawda ze włosy potem brzydko pachną. Znika cała maseczka i cały zapach mikstury. Meseczke aplikujemy na włosy 1 w tygodniu.

OBALAM MITY:

Wiem że krąży teoria ze olejek bardzo obciaża włosy, przetłuszcza ale to nie prawda. Ja mam włosy okropnie przetłuszczajace się. Po maseczce sa gładkie, miekkie, dobrze sie rozczesuja, nie sa obciazone.
Powiadaja ze żółtko zostaje na włosach i ciezko usunąc - to nieprawda, wszystko ładnie schodzi. Na krótkie włosy polecam po pół składników z kazdego produktu.
Podobno cytryna rozjaśnia włosy: owszem cytryna ma właściwości rozjasniające ale taka mała ilość nie jest w stanie tego zrobić!!!!
Rowniez doszły takie wiesci ze to maseczka dla blond włosów - to nieprawda, ja mam co prawda ciemny blond ale poleciłam robic ja kolezance co ma ciemny brąz i rowniez jest zadowolona.







 W innym poście jeszcze jeden sposób maseczki na włosy z olejkiem rycynowym:)))) Chcecie?????

                                                                                                                                     Pozdrawiam

18 komentarzy:

  1. ciekawy przepis na tę maseczkę! chyba ją wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że chcemy :)
    Muszę wypróbować tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o olejer rycynowy to można go stosować na wiele sposobów. Do włosow jako maseczki , na końcówki jakio odżywkę na rzęsy i brwi jako odżywkę. Kocham go , jest bardzo tani a ma dużo zsastosowań i naprawdę pomaga ! cudeńko ;)
    Zapraszam do siebie : http://allinspirationsallfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o tych wszystkich zastowowaniach bo wszystkie uzywam...bedzie o tym post obszerny na moim blogu:)

      pozdrawiam

      Usuń
  4. no pewnie ze chcemy:)

    kiedys próbowalam takowej maski:) i byla taka jak opisujesz:)
    super.

    Teraz ide na prościznę i kupuję gotowe:)

    http://barwamiteczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez czsto kupowalam gotowe ale nie wiedzialam jak sie beda sprawdzac na wlosach. wiele osob jakies poleca a okazuje sie ze moje wlosy jej nie toleruja. mam kilka sprawdzonych maseczek a te robione ręcznie to takie dodatkowe:)))))

      Usuń
    2. to musze spróbowac znowu sama robic:)

      Usuń
  5. Wiele slyszalam dobrego o maseczkach z zoltkiem. jednak jakos jestem uprzedzona- nie wiem czemu;) Ale jest to naturalna metoda i chyba wkoncu sie skusze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie że chcę, może w końcu trafię na swoją. Farbuję włosy na ciemny kolor i boję się rozjaśnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. ja tez ja czasem robie bo szukam takiej ktora w 100% bedzie zadawalała mnie...w weekend bede próbowała inny przepis i opisze na blogu

      Usuń
  8. ja też robię ją często..jest po prostu idealna i co najważniejsze skuteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. robie ją czasem i jestem zachwycona z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupię sobie rycynowy (bo już mi mniej niż łyżka zostało :P) i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow dzięki za gotowy przepis, jutro będę urządzać domowe SPA także napewno skorzystam :)
    ***
    Zapraszam do siebie. Jestem miłośniczką świata wizażu i makijażu - niedawno zaczęłam przygodę z blogowaniem. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz, a ja się napewno zrewanżuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieki za mily komentarz u juz cie odwiedzam

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****