Obserwatorzy

sobota, 8 września 2012

Oczyszczająca maseczka do twarzy Lawenda i Jaśmin AVON...



Hej.

Wczoraj wieczorem jak to zazwyczaj w piatek funduje mojej buzi zastrzyk wiekszej pielegnacji:))
Tym razem trafiło na Oczyszczajaca maseczkke do twarzy Prowansalska Lawenda i Jasmin z AVON Planet Spa.



Maseczka przeznaczona jest do wszystkich typów cery. Jednak gdy widze taki napis nie zawsze kupuje kosmetyk bo moja buzia jest typowo mieszana i wole uzywac kosmetykow typowo przeznaczonych dla niej. Z tego wzgledu ze chcialam maseczke ktorą sie "ZDZIERA" z buzi to skusilam sie wlasnie na ta.

Sposób nałozenia:
Na oczyszczona buzie (np po peeligu) nakładamy cienka rownomierna warstwe maseczki. Wazny jest fakt zeby byla rownomierna bo latwiej bedzie odchodzila calymi płatami z buzi.

Dla bezpieczenstwa brwi i linie przy włosach mozna nasmarowac kremem (ja akurat tego nie zrobilam )

Producent zaleca trzymac ja 20 min. Jednak to wszystko zalezy od Was. Meseczka jest w pelni gotowa do ściągniecia jeżeli jest "sucha: -wystarczy delikatnie przejechac palcami bo buzi. Gdy nic juz was sie nie leci to znak ze mozna ja odklejac. Maseczka tworzy ściągającą skórę błonę, która po wyschnięciu uniemożliwia nawet mówienie. :))))))))))))) błona odchodzi łatwo i przyjemnie.

  • cena: cena katalogowa 27zł ale tak szczerze troche za duzo jak na meseczke 75ml (bardzo często jest a atrakcyjnych promocjach po 10 -15 zł)
  • konsystencja: ogolnie jest płynna ale nie rzadka, jednak przy "zetknięciu" palca z buzia zastyga wiec trzeba rozprowadzac ja na buzi w miare szybko i sprawnie. Konsystencja zamienia sie w gęsty "klej" - ale bez przesady i nerwów, wszystko starannie idzie nalozyc.




  • kolor: przezroczysty z refleksami fioletowych zrobinek ktore nie pozostaja na buzi (jakby zmielony brokat)
  • zapach: piekny delikatny przyjemny zapach lwendy i jasminu (po nalozeniu maseczki jednak juz nie jest tak wyczuwalny)
  • wydajność: trzeba jej nalozyc dosc duzo zeby przykryla cala twarz ale jest wydajna


Łatwo odchodzi

Cała pozostałość maseczki z buzi


Efekty.
Buzia jest przyjemnie gładka, oczyszczona i napieta. Nie zauwazylam zeby koiła skore i wszelkie podraznienia albo zeby dzialala przeciwzapalnie.

Z chęcią kupie ją ponownie ale tylko w cenie promocyjnej bo 27zł to za duzo na ta maseczke. Oprócz tego ze nie szkodzi mojej twarzy, oczyszczaja ja to uwielbiam ten sam efekt sciagania jej z buzi. - zwłaszcza jak nie robicie tego same tylko ktoś ja wam odlepia:)))))))))))))))))

                                                                                                                                Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Widzisz:) Ja posiadam wszystkie maseczki z serii Planet Spa i powiem Ci, że szczególnego szału na mnie nie wywarły... może poza wygładzającą typu Peel Off ... reszta to średniaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) Twój blog jest również świetny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wyżej pisałam- mnie najbardziej zachwyciła błotna, jednak to nie jest mój kwc :)
    Z Planet spa uwielbiam eliksir szampan i tajski kwiat lotosu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie wszyscy polecaja blotna:))) chyba wypróbuje:))) a jak sie ona dokładnie nazywa????

      Usuń
  4. nigdy nie miałam nic z Plant Spa ale też planuję wypróbować tą błotną

    OdpowiedzUsuń
  5. ja akurat posiadam z Avonu planet SPA maseczkę z minerałami z morza Martwego
    jest bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał świetna :D chyba sobie też taką kupie !
    świetny blog, obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja Wam zazdroszczę takich możliwości. Sama mam okropne uczulenie na Planet Spa Avon i nawet te najładniej pachnące kosmetyki, są poza moim zasięgiem :( A tu tyle dobrego czytam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Teraz w katalogu jest w cenie 22 zł, ale zobaczę czy w następnym będzie tańsza to się chyba skuszę, bo zapowiada się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ja ją właśnie dzisiaj zamówiłam :)
    Obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam i to jest tak świetne a zaraz śmieszne uczucie gdy ktoś ściąga z twarzy tą maskę :))

    http://linde-lo.blogspot.com/ - moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****