Obserwatorzy

poniedziałek, 24 września 2012

Możliwe czy niemozliwe??? Lakier Butterfly

Hej.

Czy mozliwe jest że lakier kupiony za 2zł moze trzymac sie na paznokciach w dobrym stanie 4 dni????!!!! Jakby ktos mi to powiedział to bym raczej nie uwieżyła a że sama sie przekonałam na własnych pazokciach to wierze:))))))))))))

Mowa o lakierze z firmy Butterfly. Kupiłam go przy okazji przypadkowych zakupów w zwykłej prywatnej drogerii we wakacje ale jakos nie mialam okazji nigdy nim pomalowac paznokcie albo mialam je tak krotkie ze uzywalam tylko odzywki.




Butterfly numer 403. Jest to kolor w odcieniu niebieskim ale nie typowy niebieski. Ładny delikatny morski kolor pasujacy naprawde do wielu aranzacji ubraniowych. Pojemność 6ml.

Jak pisałam wyzej wytrzymał na paznokciach 4 dni. Słowo wytrzymał nie oznacza że musialam go w ten 4 dzien zmazywac calkowicie. W sumie brzygkie byly 2 paznokcie wiec zmylam tylko te 2 i pomalowalam jeszcze raz i przez weekend znowy przetrzymał:))))))
Najszybciej ściera sie od końcówek paznokci. Widoczny jest biały brzeg paznokcia. Jednak jesli kros ma wprawe przy malowaniu pazukrow to miejsce rowniez moze majzgnąć lakierem wtedy wolniej sie sciera (czytałam o tym sposobie w jakies gazecie)

Wstawiam zdjecia zebyscie zobaczyly stan 1 dnia malowania i po kilku dniach jak wygladaly paznokcie:)))


PAZNOKCIE W 1 DNIU




PAZNOKCIE W 4 DNIU






Żeby ladnie pokryć płytke paznokcia potrzebne są dwie warstwy. Ja w sumie musiałabym miec 3 bo moje białe końcówki sa mocno napigmentowane i jeszcze troche przeswituja ale dalam sobie z pokoj. Na wyjscia gdzies to mozna sie pobawic dokladniej.

Podkreslam jeszcze ze nie oszczedzałam rąk i paznokci. Robiłam wszystko co sie w domu robi. Sprzątanie, pranie gotowanie itp. Nie używałam przy robotach rękawiczek.
Mam tez inne odcienie i trzymaja tak samo dlugo ale o tym w innym poście:)))))
                                                                                                                                  Pozdrawiam

5 komentarzy:

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****