Obserwatorzy

środa, 26 września 2012

Recenzja magicznych chusteczek...

Hej.

Dzisiaj recenzja długo wyczekiwanych magicznych chusteczek. Poprosiłam o jedną paczuszke do przetestowania na stronie producenta LINK TUTAJ Znalazłam wkońcu czas zeby wszystko Wam pokazać. Ja sama osobiście sprawdziłam jak działaja juz jakis czas temu.



Zaczynamy:))))))))
Zacznijmy od danych technicznych. Chusteczki przychodzą do nas w paczuszce w ktorej jest 8 sztuk. Kazda chusteczka jest ładnie, szczelnie przechowywana w odzielnych saszetkach (jak pakowane cukiereczki). Jest to fajna sprawa bo mozna zabrac ze soba do torebki ile sie chce sztuk i nic sie z nimi nie stanie - nie pobrudza sie:))))



Chusteczka po rozpakowaniu ma kształt kółeczka z fajną buźka z obu stron. Wygląda jak żeton lub pieniądz ale z buźką:))))


TERAZ SPOSOBY JAK Z KÓŁECZKA ZROBIĆ PEŁNOWYMIAROWĄ CHUSTECZKĘ

Przedstawie Wam łącznie 3 sposoby jak rozwinąć chusteczke:

1. Sposób.
MIEJSCE: dom
POTRZEBNE PRZYBORY: łyżka, naczynie z wodą,


Na kółeczko chusteczki kapiemy z łyżki kilka kropek wody. Ważne jest żeby nakapać z każdej strony bo nie rozwinie sie nam różnomiernie w miejscach gdzie bedzie sucha. Kapałam najpierw po 5 kropli ale bylo za mało wiec zwiększyłam po 10 i było akurat.

Chusteczka pochłania wode i pecznieje do wyglądu przedstawionego poniżej.





2.Sposób.
MIEJSCE: dom
POTRZEBNE PRZYBORY: naczynie z wodą



Drugi sposób wydaje mi sie być lepszy. Wrzucamy nasz krążek chusteczki do naczynia z wodą na 3-4 sekundy. Na naszych oczach zrobi sie z niej rulonik jak na 1 zdjęciu. Wyciagamy ją z wody i rozwijamy jak niżej pokazane:))) Sposob jest szybszy, sprawniejszy i bardziej widac czy chusteczka jest dobrze nasaczona wodą.



3. Sposób.
MIEJSCE: plener, poza domem, w pracy, w szkole
PORZEBNE PRZYBORY: woda, nakrętka od butelki



Jak wiadomo przeznaczeniem chusteczek jest korzystanie z nich również w miejscach gdzie nie mozemy umyc rąk. Jestemy na spacerze, obrudzimy dlonie i musimy je wytrzeć. Wyciagamy chusteczke, wkładamy ja do nakrętki od butelki i zalewamy woda i chusteczka gotowa jak wyzej:)))))


PODSUMOWANIE
  • chusteczki sa tanie 2zł za paczke
  • dostępne jedynie ze strony producenta
  • chusteczki przeznaczone są w nagłych potrzebach utrzymania rąk, buzi w czystości: świetne w podrózy, samolocie, na spacerze, u lekarza
  • są małe, poręczne, idealne do torebki
  • ładnie, chigienicznie, szczelnie zapakowane
  • świetne jako gadżet, przykuwają uwagę
  • nie podrą sie jak zwykłe chusteczki higieniczne

EFEKT KONCOWY:


Koniecznym darem dzieki ktoremu rozwiniemy chusteczke jest WODA. Moze to byc minus w użytkowaniu chusteczek bo nie zawsze mamy ja pod reką ale niestety inaczej jej nie rozwiniemy.
Poza tym nie radziłabym wycierac nimi nosa jako chusteczka chigieniczna bo po pierwsze jest wilgna i wycieranie nosa podczas kataru jakos nie jest przyjemne, a po drugie zapach jest troche fabryczny:)))))

Inne uzytkowniczki próbowały je jako chusteczka do kurzy ale nie powiedziałabym ze to jest jej dobre przeznaczenie. Sciera kurz ale wycieranie chusteczka ktora nasaczona jest woda, drewnianych mebli nie uwazam za dobry sposob, wiec lepiej nie cudowac. Natomiast fajnie sprawdzaja sie do tapicerki samochodowej:))))



                                                                                                                               Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Te chusteczki są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. juz kilka dziewczyn robiło recenzję tych chusteczek, sadzę że są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna recenzja-ja również czekam na nie -juz dosyc długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez czekałam długo i myslałam ze nie przyjdą:))))

      Usuń
  4. świetne chusteczki, pierwsze widzę hehe rewelacyjna rzecz i pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe nie wiedziałam że są takie cuda jak te chusteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też już miałam i testowałam i bawiłam się jak dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam coś takiego w domu, tylko że ręczniki ;) fajna sprawa ;)

    Dzięki za odwiedziny. Zapraszam ponownie.
    Obserwuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ale bajer :D muszę to poszukać w sklepie :D mega fajna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy a nigdy się z nimi nie roztaje. Nie wiadomo co i kiedy spotka człowieka. Ja dziękuje za ten wynalazek i aby był produkowany cały czas. Pozdrawiam producenta i sprzedawce. A wszystkim innym polecam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****