Obserwatorzy

wtorek, 11 września 2012

Marion Termoochrona - mgiełka do włosów...

Marion Termoochrona - mgiełka do włosów...

Hej.

Dziś chciałabym zaprezentowac Wam Mgiełkę chroniąca włosy przed działaniem wysokiej temperatury z firmy Marion.



Kiedyś bardzo często prostowałam włosy bo nosilam raczej rozpuszczone. Wiedziałam ze takie traktowanie wlosow bez dodatkowej ochrony z pewnością im szkodzi ale jakos nie uzywalam zadnych kosmetykow zeby im pomoc.
Poźniej prostowanie wlosow zakonczyło sie i pozostało do teraz na prostowaniu samej grzywki. Włosy mam zawsze jakos upięte. Zauważyłam ze grzywka robi sie coraz bardziej "sianowata", elektryzowała sie...

Odwiedziłam strone wizaz.pl i dobrą recenzja szczycila sie wlasnie Mgiełka z Mariona. Ze pomaga jest swietna dziala cuda. No wiec kupilam i ja.

Marion Termoochrona posiada w swej ofercie 3 produkty. Mleczko do spłukiwania wlosów 150ml, serum bez spłukiwania 30 ml i wlasnie mgiełke 130ml .

ZALETY:

  • lekka mgiełka (nie moczy włosów, ładnie sie rozpyla)
  • śliczny zapach, ktory jednak nie pozostaje na wlosach
  •  mgiełka jest bezspłukiwania
- gdy suszymy to rozpylamy na mokre włosy
- gdy prostujemy i lokujemy to na suche ( plus jest taki w przeciwienstwie do mleczek wlosy nie musza byc umyte, zawsze przed prostowaniem mozna siknac i do dzieła)
  • fajne ladne i poreczne opakowanie
  • cena: jakies 8 zł w Drogerii Natura ( ja kupilam rowniez w prywatnej drogerii Lobo w promocji)
  • włosy przestały mi sie puszyć i elektryzować
  • po uzyciu są miekkie i elastyczne
  • produkt jest naprawde wydajny jak na 130ml opakowanie





Nie zauwazylam zebym miala zdrowszy wyglada włosów i aksamitny połysk jak obiecuje producent ale nie uwazam tez tego za minus bo moje wlosy nie da sie ukryc potrzebuja pomocy zdrowotnej. Mam włosy przetłuszczajace sie i jakos nie zauwazylam zeby mgiełka powodowala szybsze przetłuszczanie. Grzywke tak czy inaczej myje codziennie. Reszte głowy co drugi dzień:)))))))))))))


                                                                                                                               Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. fajna recenzja ; )
    Super blog i ciekawe posty , obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili .
    Będzie miło jak wpadniesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten spray. Przy moim przetłuszczających się włosach jest idealny, nie obciąża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie spełnia obietnic... szukam czegoś naprawdę dobrego do termoochronej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą mgiełkę i jest moim ulubieńcem. Pomaga mi rozczesać mokre włosy po umyciu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ma z tej serii spray dodający objętości, ale stoi na półce i czeka jeszcze w kolejce do testowania. Mam nadzieję, że będzie ciut lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat nie mam problemu z prostowaniem, bo moje włosy są (na szczęście) naturalnie proste. ;) Aczkolwiek jeśli chodzi o suszarkę pewnie by się przydało. ;p
    Również obserwuję i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie nie prostuję włosów, ale jak kiedyś będę to na pewno kupię tą mgiełkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam go kupic kiedys ale wydawalo mi sie ze nie bedzie dzialal w ogole nie wiem czemu, ale moze kupie go bo jednak zawsze to jakas ochrona przed wysoka temperatura;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slyszalam juz o tym specyfiku ;) chyba w koncu sie skusze go przetestowac.
    Bardzo fajny blog, obserwuję. ;)
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****