Obserwatorzy

czwartek, 6 września 2012

Zaległosci, podziekowania, shinybox i.............Maryska:)

Hej.

Dzisiejszy post bedzie w postaci "misz masz" czyli jak mowi blog Wszystko o wszystkim...Nazbierało sie pare rzeczy o ktorych chciałam Wam napisać.

Po pierwsze dziekuje za każdy miły komentarz jaki zostawiacie pod postami. Dziekuje za dodawanie mnie do obserwatorów. Dzięki temu wiem ze to co robie podoba sie innym.

W szczególności chciałabym podziękować jeszcze raz Arlecie tutaj za pomoc w początkach tworzenia bloga:)))) ona wie o co chodzi.
Dziękuje również Asi tutaj za wskazówki dotyczące wstawiania róznych banerów na blogu:))) Jako jedyna szybko i sprawnie napisala mi jak i co...

Ja jak i setki juz z Was biore udział w zdobywaniu gwiazdek w ShinyBox. Wiem ze dla poczatkujących dziewczyn to ciężka i trudna sprawa ale wierze ze mi sie uda z Wasza pomoca oczywiscie.
Wiec wszystkie chetne dziewczyny zapraszm  - POMÓŻCIE



W przed ostatnim poście wielką furore i swoje 5 minut miala Maryska dlatego na Wasza prośbę wstawiam kilka jej zdjęć. To zwykły kot dachowiec. Mielismy wiele kotów ale to co ona cuduje, jak sie zachowuje jaka jest po prostu niemozliwa to żaden kot nie robił. Najlepsze są jej pozycje jak śpi:))) Zapraszam do oglądania. Zdjęcia sa robione z komórki wiec jakos moze nie byc najlepsza.





Biore tez udzial w rozdaniu tutaj

                                                                                                                                Pozdrawiam





                                                                                                   

32 komentarze:

  1. Świetny blog. Uwielbiam blogi "O wszystkim" ;) Zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych ;) http://ustrzel-okazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za obserwacje ale chyba sie jeszcze nie zapisala:)))

      Usuń
  2. ale masz kociaka :) ja od tygodnia mam malutkiego shih tzu - cala rodzinka w nim zakochana :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeee! Nie zabieraj mi synka ^^ A Novaclear niedawno prowadziła konkurs dla bloggerów, zgłosiłam sie i wygrałam: https://apps.facebook.com/test_novacelar/ Bardzo proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, jaki słodki kotek *.* pierwsza pozycja najlepsza, hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocisko jest cudowne!!! Jest CAŁY biały, czy jakieś łatki gdzies ma? Fantastyczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maryska ma delitne kępki czarnego na głowie i dzieki temu odróżniamy ją od jej mamy która jest calutka biała... przy okazji wstawie zdjęcie drugiego kociaka:))

      Usuń
  6. Ale masz fajną kotkę! Kocurka też pokaż koniecznie! Uwielbiam koty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotka śliczna <3
    A do tego te jej pozycje- boskie :P

    Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam mieć białego kota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny ten kotek;))
    obserwuje rowniez;):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki za obserwacje:)) ale chyba twoja ikonka nie zaktualizowala sie w obserwowanych:))))

      Usuń
  10. Rewelacyjny Kociak :)
    Początki na blogu są trudne ... wiem coś o tym :)
    Bardzo fajny blog :) dodaję do obserwowanych :) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak :) Szczerze mówiąc to właśnie Twój blog mnie zainspirował ;) Stwierdziła, że chcę, żeby moi czytelnicy trochę mnie poznali :) Dziękuję Ci za inspirację i mam nadzieję, że się nie obrazisz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ty pewnie ze nie:)))) jest mi strasznie milo:))) zycze powodzenia i zapraszam do mnie częściej

      Usuń
  12. 0dziękuje:) swietny blog bede tu wracala! obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za taki komentarz:) Wielka to może nie jestem, ale czasem lubię kolorowo pomalwoać paznokcie :P Spróbuj takiej metody, może też Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A Ola Malolepsza Ci sie wyswietla? Jesli tak, to ja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. o jakie śliczne kocisko !
    moja kicia nie znosi zdjęć i ile razy próbuję coś jej cyknąć to się obraża i idzie, czasem podchodzę ją jak śpi, ale cwaniara wtedy albo się cała zwija, żeby jej nie było widać, albo ucieka/bądź też gryzie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moje kociaki uwielbiaja zdjęcia...jak pozostałe dwa byly mniejsze celowo padarowały jak im sie robiło foty:)))

      Usuń
  16. Mój pekińczyk też robi w śnie róże akrobacje, jeszcze szczeka :D
    Urocza Kicia, mam pieska więc kotek już nie wchodzi w grę, bo mój pies jest strasznym samolubem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zauwazylam ze moje koty tez zachowuja sie jak samoluby...bo jak głaszcze jednego to juz nastepny zazdrosny i warcza na siebie:))) a kocur za to najpierw lasi sie do psa a jak pies chce do niego to daje mu z lapy po nosie:)))) ach te zwierzaki

      Usuń
  17. Uwielbiam koty :) Maryśka rządzi :)))!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahah Kicia jest świetna! ;D

    Obserwuję i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Koty zawsze śpią tak by wszystkich zadziwić, dziękuję za obserwa, również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny, Twój blog zapowiada się interesująco:) Również dodaję. Kot genialny-uwielbiam zwierzaki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jak juz tutaj zajrzałaś pozostaw po sobie znak w postaci komentarza lub dodania mnie do obserwowanych:)))))

Dziękuje:*****